search
date_range

Pensiunea Andy din Moeciu

comuna Moeciu , sat Cheia, nr. 9A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Andy din Moeciu


   Viorel C. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 20.08.2014 - 26.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare si foarte discrete ,liniste bucatarie echipata complet
recomand cu placere
Răspunsul unității:
Va multumim pt frumoasele aprecieri si va mai asteptam pe la noi!
   Florin din Bucuresti
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.03.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Banii au fost returnati.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut placerea sa stau in pensiunea Andy din cauza unor probleme personale ale proprietarilor, rezervarea fiind anulata de dansii.
Mi-a fost recomandata o alta pensiune cu recenzii nu foarte bune. Am fost la o alta pensiune in final.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru intelegere, dar am avut un deces in familie si ne pare foarte rau pentru situatia aceasta neplacuta.
   Marius P. din Buzau
nota: 8.7
schedule sejur: 18.04.2013 - 21.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul - discret, camerele spatioase, bucataria complet utilata , dar complet, baie in fiecare camera, maricica. Am petrecut 4 zile foarte frumoase la aceasta pensiune. Daca sunteti genul care se uita la cat de dreapta e pusa faianta ( si asta chiar era bine pusa), daca intelegeti ce vreau sa zic, nu va duceti, daca sunteti niste oameni simpli care vreti sa ve relaxati cateva zile, ei bine e locatia perfecta, fiind situata destul de aproape de diverse puncte de interes. Multumim familiei proprietare!
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam!
   Maria Simaona din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 20.04.2012 - 22.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Asezare perfecta;
- Living mare;
- Bucatarie complet utilata.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Receptie cont:ro Rncb Bcr Bran
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,