search
date_range

Hotel Acvila din Moeciu 3 grade grade grade

comuna Moeciu , sat Moieciu de Jos, str. Zbarcioara, nr. 103A  
​Capacitate: 32 adulți în 16 spații de cazare.
Hotel Acvila este situat in Moeciu de Jos la 4 km de Castelul Bran departe de agitatie si aglomeratie. Hotelul dispune de 16 camere duble, toate dotate cu baie, terasa, minibar, televizor si telefon.

Hotelul mai dispune de restaurant, 2 sali de conferinta, sauna, sala de fitness, locuri de parcare.

Fiecare oaspete are posibilitatea de a admira de pe terasa camerei sale minunata priveliste a Masivului Bucegi, poate degusta preparate rafinate ale bucatariei romanesti si europene.

Hotelul pune la dispozitia clientilor sai doua sali de conferinte, cu 18, respectiv 30 locuri, dotate cu proiector multimedia, laptop, flipchart, ecran-proiectie.

Personalul hotelului va sta la dispozitie pentru a crea o atmosfera unica de intimitate, relaxare si buna dispozitie.
Nota 9.8/10 Exceptional !
5 recenzii
Daniel din Constanta (23.10.2016)

Personalul foarte amabil

CONTACT UNITATE
Ghiocel Acai
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Ghiocel Acai
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,