search
date_range

Casa Georgiana din Moeciu

comuna Moeciu , sat Moieciu de Sus, str. Valea Popii, nr. 55  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Georgiana din Moeciu


   Elena din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 07.02.2017 - 09.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Recomand familiilor cu copii datorita derdelusului din curte, locatia este usor de gasit, curat in vila, bucataria bine utilata, camere spatioase, d-na Rodica este o femeie de nota 10. Preturile corespund cu cele de pe site, rezervarea a fost facuta telefonic si nu am avut probleme. Vom reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este neaparat un minus insa este singurul lucru care m-a nemultumit, gazda nu a avut nici o vina pentru ca noi, desi eram un grup de 6 persoane( 4 adulti) am fost nevoiti sa servim masa la cea mai mica masa din cele 3 puse la dispozitie in sala de mese pt ca o famile de 4 persoane(2 copii si 2 adulti, cazati in unitate) au considerat ca este potrivit sa foloseasca d-lor masa de 8 persoane. Nu am recomandat nimic gazdei in aceasta privinta pt ca am stat doar 3 zile dar cred ca ar trebui intervenit alta data in aceasta situatie.
   Andrei din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 14.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu stiu, nu s-a concretizat cazarea
thumb_down
Aprecieri negative:
Ne-au anuntat cu o zi inainte ca nu le merge centrala
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Rodica Ciurea
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,