search
date_range

Casa Matei din Mila 23

Mila 23 , aleea Mila 23, nr. 1  
​Capacitate: 9 adulți în 4 spații de cazare.
Locatia se afla la intrare in localitatea Mila 23,la iesirea din Canalul Sontea dinspre Tulcea.Avem posibilitatea de transport Tulcea-Mila 23 si retur,sau Fosta Ferma Stipoc-Mila 23 si retur,avem de inchiriat barci cu vasle,barci cu motor,plimbari de agrement.Locatia este cu autogospodarire,avem AC în living,frigider,ladă frigorifica,aragaz,filtru cafea,boiler,grătar,foișor,farfurii ,linguri,furculițe,cuțite,etc,masa de curățat peste pe ponton,Pentru clienti oferim indicatii locuri,nade,naluci,diverse in ale pescuitului si chiar peste.Casa Matei este dotata cu ponton propriu, ivelita cu spuma poliuretanica,din aceasta cauza isi schimba culoarea,dar aveti temperatura constanta in camere si living.Caldura se face cu radiatoare de perete si termostat,sau rece si cald cu aer conditionat,apa calda la boiler .Speram sa va fim pe plac,sunati pentru detalii,va asteptam cu drag Gelu.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Receptie
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,