search
date_range

Casa Doina din Mangalia

Mangalia , str. Petru Maior, nr. 16b  
​Capacitate: 4 adulți și 5 copii în 2 spații de cazare.
Casa Doina, dispune de 2 apartamente a cate 2 camere fiecare.

Apartamentele au cate 2 camere, 4/5 persoane, o bucatarie, baie proprie.

Sunt complet echipate, tv in fiecare camera, frigider, paturi mari dube, apa calta, aragaz.

Au iesire in curte unde se afla un gratar si masa. Posibilitate de parcare a masini in fata casei.

In living se gaseste o canapea care se poate face pat unde mai pot dormi doua persoane.
Posibilitatea de parcare in fata casei, net wireless, tv. Inchirierea se face la cheie, intrarea in curte si in casa se face doar de utilizator.

Rezervarea se face prin achitarea in avans a contravalori unei nopti de cazare.

Se inchiriaza la cheie in regim hotelier.

Ora chech-in: 14:00, ora chech-out: 12:00

Site: casadoinamangalia.simplesite.com

Casa Doina Mangalia, va ofera servicii de cazare si face tot posibilul ca sejurul dumnevoastra sa fie cat mai linistit, odihnitor si placut.
CONTACT UNITATE
Patrascu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Patrascu
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,