search
date_range

Vila Noa din Mamaia Nord

Mamaia Nord , str. T13, nr. 4 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile vilei Noa din Mamaia Nord


   Luminita T. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 13.08.2016 - 16.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa si foarte curata, amplasarea buna
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa mic dejun
   Raluca din Bucuresti
nota: 6
schedule sejur: 20.07.2015 - 22.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera mare, curata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un minus il reprezinta galagia foarte mare, avand in vedere ca am avut camera chiar langa receptie, la parter.
-Am cerut proprietarei prelungirea cazarii cu inca o noapte. Ne-a s-a spus ca exista o camera libera pentru trei nopti, dar nu ne poate spune cu o zi inainte daca putem prelungi, intrucat poate apare cineva si va lua cele trei nopti, astfel incat prefera sa astepte ca cineva sa ii rezerve cele trei nopti decat sa ne dea noua o singura noapte si cel mai bine ar fi sa ne anunte dimineata daca ne poate ajuta sau nu. Nu ni s-a parut corect sa ni se refuze rezervarea camerei, in ideea ca poate va aparea cineva care sa rezerve mai multe nopti. Principiul corect este primul venit, primul servit. Mai mult de atat, a doua zi, nu ne-a mai informat, asa cum stabilisem, daca camera este disponibila sau nu, a ignorat pur si simplu cererea noastra.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Olteanu Aurelia
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,