search
date_range

Vila Blue Beach Studios din Mamaia Nord 3 grade grade grade

Mamaia Nord , str. Aleea Lamia, nr. 6 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Blue Beach Studios din Mamaia Nord


   Iulian din Urziceni
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 17.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Promptitudine . Am fost anunțat imediat că nu sunt camere disponibile și așa am avut timp sa caut în alta parte.
   Daniela D. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.07.2013 - 30.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut mult ca eram aproape de plaja , zona de umbrele si sezlonguri era aerisita
servirea a fost buna si vecinatatea cu restaurantul cu specific grecesc a fost buna , am mancat mereu la pranz acolo si chiar seara.
   Adela Luiza B. din Galati
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 18.07.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au raspuns la cererea de cazare
   Oxana R. din Cluj-napoca
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 12.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Super faina locatia la exterior(cat am putut vedea de pe plaja), localizarea de nota zece...
pagina in engleza aparea prima pentru mamaia nord, tare!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am reusit sa contactez pe nimeni la tel. Sau mail, desi am incercat trei zile consecutiv..am completat cererile acelea si am asteptat un raspuns:da `au ba.. Nem,nimic...in consecinta am avut un sejur de 12 zile in Jupiter..super fain,nu regretam deloc
deci, succes cu imbunatatirea! nici nu stiu de unde ar trebui sa incepeti..
   Cornelia I. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 18.06.2012 - 25.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost foarte incantata ,de locatie ,confort ,curatenie si amabilitatea personalului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Eu personal am avut o mare deceptie in momentul in care am fost anuntata ca trebuie sa parasesc camera cu o zi mai devreme din cauza unor incurcaturi facute de catre persoana ce incasase banii pe 7 zile dar ma inregistrase doar cu 6. Ce parere are domnul director despre personalul angajat? Si oare cum de se poate intampla asta ? Dupa ce am insistat de 3 ori la receptie , spunand ca eu am achitat 7 zile si nu 6 ,s-a recunoscut ca intr-adevar asa fusese. Din aceasta cauza , am plecat cu un gust foarte amar. Mi-as fi dorit sa mai revin si in septembrie ... Acum ma mai gandesc si concluzie ; locatia ,cazarea ,curatenia ,au fost de nota 10 .Ar trebui sa existe si un mic restaurant unde sa se poata servi masa .Un alt lucru care mi-a displacut a fost galagia produsa de muzica de la clubul alaturat care nu s-a oprit pana la 5 dimineata.
   Ana din Petrosani
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am facut o rezervare pentru un studio, dar din pacate dupa ce am achitat avansul mama mea s-a imbolnavit. Personalul a fost extraordinar, au inteles situatia si ne-au restituit avansul fara probleme.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Receptie
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,