Pensiunea Seabreeze Mamaia Nord, comentarii

Pensiunea Seabreeze din Mamaia Nord

Mamaia Nord, str. Mamaia Nord - C3, nr. 1 ( la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia )  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Pensiunea Seabreeze Mamaia Nord


Total
-
Pentru a ne asigura ca va oferim o medie relevanta si care sa reflecte serviciile actuale, media generala se calculeaza doar daca unitatea are minim 3 recenzii de la turisti cazati in ultimele 14 luni.
Toate recenziile (5)
 
Single Familie cu copii mici (2)
Cuplu tanar Familie cu copii adolescenti
Cuplu matur Grup (3)
Cum poți lăsa o recenzie pensiunii Seabreeze din Mamaia Nord:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Dacă rezervarea s-a făcut telefonic, vă invităm să comentați serviciile unității de cazare în pagina Comentarii Facebook

Raluca - Bucuresti
( sejur: 28.08.2015 - 30.08.2015 )
6
Camere suficient de mari - am inchiriat doua apartamente de 4 persoane; un apartament are doua camere, televizor si frigider in fiecare camera, o baie si un balcon la 2 camere. Camerele destul de curate, lenjerie si prosoape curate. Zona linistita, locuri de parcare suficiente, magazin bine aprovizionat, foarte aproape de cazare, cu program prelungit (pana la 23:30 - 00:00). Destul de aproape de plajele frumoase si cluburile din nordul Mamaiei - circa 5 minute de mers cu masina. Noaptea am facut comanda la companiile de taxi din Mamaia si nu am intampinat nicio problema. Mai trec ca plus terasa de la ultimul nivel al vilei - extrem de spatioasa, cu vedere catre mare, care insa era complet neamenajata (am stat direct pe jos).

Locatia are un potential mare, insa administratoarea vilei lasa de dorit. Totul a inceput cand am facut rezervarea: am purtat cateva conversatii telefonice cu dna Brad, care s-a aratat extrem de amabila si binevoitoare pana in punctul in care i-am trimis un SMS ca sa o anunt ca am platit avansul de 50%. Fac o paranteza pentru a puncta faptul ca dna Brand nu citeste email-uri sau SMS-uri, ci functioneaza doar telefonic in fata unui mare registru colorat si completat cum numai dumneaei stie. La prima discutie de dupa plata avansului (in care tot eu am sunat pentru a primi confirmarea ca au intrat banii), dna Brad mi-a vorbit extrem de urat - a tipat, practic, spunand ca nu are timp de mine pentru ca este foarte ocupata. Ce-i drept, m-a sunat ulterior pentru a-si cere scuze, insa deja imi formasem o opinie. In saptamana cu plecarea, doua dintre persoanele care ne insoteau au anuntat ca nu mai pot veni, motiv pentru care am sunat la pensiune in ideea ca pot schimba rezervarea - sigur ca nu se putea, era fully booked :). Din fericire, cele doua persoane au reusit sa-si elibereze programul, deci am sunat din nou la pensiune, cu o zi inainte de plecare, ca sa ma asigur ca rezervarea a ramas in picioare pentru ambele apartamente (8 locuri in total). Ii confirm, totodata, ca sosim a doua zi in jurul orei 22:00.

Toate bune si frumoase, cu toate detaliile confirmate, ajungem la cazare a doua zi, la ora 22:15, ca sa aflam de la dna Brad ca nu mai are unde sa ne cazeze - crezand ca nu mai ajungem (desi, repet, cu o zi inainte ii confirmasem inclusiv ora sosirii, ca sa nu mai vorbim de plata avansului), a dat unul dintre apartamente unui alt grup. Vadit ingrijorata si, in acelasi timp, enervata, am insistat sa se rezolve problema, insa nu am apucat sa cer prea multe detalii, pentru ca dna Brad a inceput sa tipe la mine sub pretextul `ca nu vrea sa ne enervam`. People skills = 0. Dupa 30 minute (timp in care noi asteptam toate obosite, incalzite, cu bagajele in drum), cei care ne ocupasera apartamentul au fost dati afara si au plecat in cautarea unor camere libere, vineri, la ora 22:45. Sa va mai spun si ca, inainte sa ma enervez, a incercat sa ne cazeze pe toate intr-un singur apartament, ca doar mergem la club toata noaptea si dormim putin, ne descurcam. Si, cireasa de pe tort, ne-a cerut o sticla de vin pentru ca a rezolvat problema.

Vinovati: noi, oare, pentru ca am citit si alte recenzii negative dar, neavand alternativa in cel mai aglomerat weekend al verii, am decis sa mergem pe incredere? Cei 4 turisti care au ocupat “abuziv”un apartament rezervat, fara sa stie, desigur, ca a fost rezervat si platit in avans de altcineva? Sau poate dna Brad, care nu isi respecta deloc clientii?

Sfatuiesc turistii interesati de aceasta pensiune sa caute recenzii si pe alte site-uri, care sunt mai recente fata de cele de pe turistinfo.
Răspunsul unității: ( 10.09.2015 )

Ne pare rau ca nu v-ati simtit bine la pensiunea noastra si incercam ca cele semnalate de dvs. Sa nu se mai intample pe viitor, dar in cazul unor rezervari si achitarii unor avansuri nu se mai pot face modificari la rezervarea camerelor. Avand in vedere ca exista un singur administrator, este foarte dificil ca in plin sezon estival sa se modifice fiecare rezervare pe placul tuturor. Ne cerem scuze inca o data.

Comentariu util ?
4 voturi 1 vot

MIHAELA P. - Galati
( turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 31.08.2015 )
8
Cazarea nu s-a concretizat. Am apreciat ca am primi raspuns de la proprietar.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Doru C. - Voitinel Suceava
( turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 11.06.2015 )
1
0 plusuri

Din moment ce nici nu s-au obosit sa raspunda ne putem imagina cat de atenti sunt cu clientii. Probabil nu au nevoie de clienti.
Răspunsul unității: ( 31.07.2015 )

Din pacate, persoana care se ocupa cu administrarea site-ului turistinfo nu s-a aflat in tara in ultima perioada. In caz de nu sunteti contactat, cel mai bine este sa sunati direct administratorul pensiunii. Ne cerem scuze.

Comentariu util ?
2 voturi 1 vot

Garofita Cornelia D. - Satu Mare
( sejur: 18.08.2013 - 25.08.2013 )
7.3
Pensiune ok, camere spatioase cu vedere la mare, plaja aproape , la 2-3 min cu masina si 12 minute pe jos, personal de bun simt

Răspunsul unității: ( 31.07.2015 )

Multumim frumos si va mai asteptam.

Comentariu util ?
2 voturi 0 voturi

Turist - Iasi
( sejur: 30.04.2010 - 03.05.2010 )
9
Conditii de cazare foarte bune, raport calitate pret excelent, personal foarte prietenos, asistenta 24/24.

Punctele slabe sunt minore si pot fi corectate cu usurinta.
Răspunsul unității: ( 31.07.2015 )

Multumim frumos si va mai asteptam.

Comentariu util ?
2 voturi 0 voturi
CONTACT
Brad Catinca
0763 *** ***
vezi numărul de telefon
Solicită cazare