search
date_range

Pensiunea Maya din Mamaia Nord

Mamaia Nord , str. D2, nr. 30 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Maya din Mamaia Nord


   Oana M. din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 05.07.2016 - 11.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja si de o autoservire buna
Relativ liniste
Camera era curata cand am sosit
Patul este suficient de lat sa poti dormi impreuna cu un copil de 5 ani
Terasa de pe etaj e foarte utila cand esti in grup mai mare intrucat camerele sunt micute
thumb_down
Aprecieri negative:
Am fost cazati 6 nopti si nu s-a facut curat in camera niciodata.
Am trecut peste absenta unei cabine de dus propriu zis, dar ar fi fost util un mop macar cu care sa strangi apa ce se acumula in baie fiindca panta scurgerii nu era corecta si ramanea balta
   Roxana din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 21.08.2015 - 24.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata, destul de spartan aranjata, dar cu tot ce e necesar, pensiunea este situata foarte aproape de plaja, circa 5 min de mers lejer, gazde primitoare. Chiar daca vremea nu a fost excelenta am avut un sejur reusit
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia destul de mica si dusul la podea ar putea fi considerate minusuri
   Galatanu M. din Bucuresti
nota: 7
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 17.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raspunsul prompt
   Alexandra din Brasov
nota: 9
schedule sejur: 08.08.2015 - 10.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte Aproape de plaja.
Terasa este spatioasa... Cu vedere la mare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Scurgerea de la dus functiona cam greu,dar a fost ok.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Morena
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,