search
date_range

Hotel Napoli din Mamaia Nord 3 grade grade grade

Mamaia Nord , str. T1, nr. 52 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:9.7
lightbulb_outline Curățenie:9.7
weekend Confort:9.7
monetization_on Prețuri:9.7
location_on Localizare:9.3
Nota 9.7/10 Exceptional !
9 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni (3 recenzii din 9).

Recenziile hotelului Napoli din Mamaia Nord


   Constantin din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 03.09.2016 - 05.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie si personalul hotelului foarte bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa cafelei dimineata.Se poate oferi o cafea dimineata la tarifele care sunt pentru cazare.
   Gabi Mihaela C. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 23.07.2016 - 30.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Absolut totul .
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic.
   Valentin din Sannicolau Mare
nota: 9
schedule sejur: 04.08.2016 - 11.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost curat, camera renovata, in sfarsit un televizor mai mare decat o tableta . Baia a fost foarte curata iar fetele de serviciu si-au facut bine treaba, personalul de la receptie amabil si la post . Per total , nu am avut necazuri , sejurul a fost conform asteptarilor .
thumb_down
Aprecieri negative:
Frigiderul are termostatul defect , face frig dar motorul nu se opreste niciodata.
   Sorin-cristian A. din Mogosoaia, Ilfov
nota: 9.2
schedule sejur: 10.08.2014 - 15.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Recomand acest hotel in primul rand datorita amabilitatii proprietarilor si atmosferei civilizate.
Am fost placut impresionat de reactia rapida a proprietarului cand cativa turisti cazati in vila din spate au exagerat cu muzica si zgomotul in noapte: dl Chivu a chemat paza si a evacuat pe cei care deranjau linistea. Dupa ce ani de zile am stat in Summerland Mamaia in vacante si am avut nopti albe din cauza zgomotului infernal din zona, sederea la hotel Napoli a fost binevenita, mai ales ca am avut cu noi si baietelul de 5 ani.
Recomand acest hotel, avand un raport cost/calitate bun fata de celelalte din zona. Am stat si la alt hotel si saltelele erau ca in armata...
thumb_down
Aprecieri negative:
1. Etajul 2 nu este renovat (unde am stat noi) dar ca urmare a recenziilor facute in anii trecuti de alti clienti, au fost renovate parterul si etajul 1 si schimbate saltelele de la toate camerele. Am inteles de la personalul unitatii ca va fi renovat si etajul 2 asa ca aceasta sugestie de imbunatatire se va finaliza.
2. Se lucreaza la soseaua din fata hotelului asa ca locurile de parcare sunt mai putine ca in anii trecuti. Am rezolvat parcand masina pe straduta paralela cu strada principala, unde erau locuri de parcare suficiente si luminate.
3. Hotelul nu mai asigura mic-dejun dar pe plaja Tortuga sau Papaya am gasit oferta de mic-dejun acceptabila.
   Iuliana din Curtea De Arges
nota: 9
schedule sejur: 04.08.2014 - 08.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
S-a facut curatenie in camere in fiecare zi, s-au schimbat prosoapele, am vazut rasaritul din balcon deoarece am avut camera cu vedere spre mare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Plaja este la 700m de hotel(a trebuit sa mergem cu masina la plaja avand copil de 5 ani) si este foarte murdara, oameni care isi fac nevoile in mare etc.( nu este vina hotelului).
Fiind cu masina am gasit o alta plaja la 500m foarte curata cu biblioteca, cu preturi la sezlonguri mai mici,apa curata, super.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Distanta fata de mare
   Teodora B. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 03.08.2014 - 07.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, curat, liniste, raport capitate-pret ok.
   Ioana C. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 27.07.2014 - 02.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Respectarea intimitatii turistilor
thumb_down
Aprecieri negative:
1.cabina de dus prea mica,
2.perdeaua de dus nepotrivita in momentul dusului se prelinge apa pe jos.
   Madalina din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 12.08.2013 - 19.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un hotel foarte frumos cu personal foarte dragut si amabil, un mare plus este si parcarea hotelului rezervata doar clientilor (am scapat de un stres care anul trecut ne-a stricat vacanta)
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa restaurantului ar trebui suplinita prin amenajarea unei bucatarii deschise la care clientii sa aiba acces
   Silvia G. din Suceava
nota: 10
schedule sejur: 20.08.2011 - 26.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie linistita, departe de agitatia altor statiuni. Curatenie, personal amabil. Aproape de mare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa bucatariei, nevoia de a servi masa in alta parte.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Lavinia Chivu
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,