search
date_range

Hotel Napoli din Mamaia Nord 3 grade grade grade

Mamaia Nord , str. T1, nr. 52 (la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia)  
​Capacitate: 42 adulți în 20 spații de cazare.
Hotel Napoli, este situat in Mamaia Nord, intre Hanul Piratilor si tabara de copii din Navodari, la 550m de plaja. Este o constructie noua, de bun gust. Hotelul este clasificat la 3 stele, cu 42 de camere, momentan utilate 31 din ele. Fiecare camera este dotata cu baie proprie, mobilier nou, cablu tv, aer conditionat, minibar si terasa sau balcon.
Preturile pot varia in functie de perioada solicitata.
Atractii turistice in zona:
*sunshine beach:plaja amenajata, beach-bar, club, baldachine si sezlonguri
*cluburi la 1, 5-2km:fratelli, ego, office, crazy.
Nota 9.7/10 Exceptional !
9 recenzii
Constantin din Bucuresti (30.09.2016)

Curatenie si personalul hotelului foarte bun.

CONTACT UNITATE
Lavinia Chivu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Lavinia Chivu
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,