Hotel Delfin Mamaia Nord, comentarii

Hotel Delfin din Mamaia Nord

Mamaia Nord, str. Vacantei, nr. 1bis ( la aprox. 7.8 km de centrul loc. Mamaia )  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Hotel Delfin Mamaia Nord


Total
-
Pentru a ne asigura ca va oferim o medie relevanta si care sa reflecte serviciile actuale, media generala se calculeaza doar daca unitatea are minim 3 recenzii de la turisti cazati in ultimele 14 luni.
Toate recenziile (11)
 
Single Familie cu copii mici (8)
Cuplu tanar Familie cu copii adolescenti
Cuplu matur (3) Grup
Cum poți lăsa o recenzie hotelului Delfin din Mamaia Nord:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Dacă rezervarea s-a făcut telefonic, vă invităm să comentați serviciile unității de cazare în pagina Comentarii Facebook

Diana - Bucuresti
( sejur: 25.07.2016 - 31.07.2016 )
10
Personal minunat, conditii de cazare foarte bune. Curatenie.

In fata hotelului, cel putin, cateva bancute, avand in vedere ca apartamentele nu au balcon.
Comentariu util ?
1 vot 0 voturi

Sorin M. - Galati
( sejur: 06.08.2015 - 09.08.2015 )
4.3
Distanta relativ mica fata de plaja.
Plaja curata, prevazuta cu salvamar, fara zgomot.

Cazarea se efectueaza dupa orele 16.00. Dar cu insistente.
Comunicare necorespunzatoare din partea personalului de la receptie, potrivit fisei fostului. Ma refer la receptionerele din data de 06.08.2015.
Doar camerele din fata hotelului sunt prevazute cu balcoane.
Camerele sunt mici, paturi pentru copii, mobilier vechi. Doar baia, renovata.
Comentariu util ?
1 vot 0 voturi

Sorin C. - Galati
( sejur: 24.07.2015 - 27.07.2015 )
5.8
Destul de aproape de plaja.
Copacii din curtea hotelului asigura umbra si racoare.
In parcarea hotelului este si o `unitate de alimentatie publica` decenta (mancare si persinal)

Sugestii:

1) in loc sa puneti usi noi vehiului dulap din hol mai bine faceti cateva rafturi simple in nisa respectiva;castiugati astfel si ceva spatiu intrucat holul e destul de mic.
2) La parter, plasele de tantari ar fi mult mai utile la geamuri decat la usi, unde sunt montate acum. Un geam oscilobatat nu e o `Invitatie` pe cand o usa deschisa da.
3)Un sistem de retur a apei calde catre punctul termic ar reduce consumul inutil de apa ... Presupun ca nu va inchipuiti ca face cineva dus cu apa rece livrata pe post de apa calda .
4) Platformele de colectare a gunoiului menajer trebuie sa fie la minim 5m de ferestrele cladirilor.
!!!Eu am avut tomberoanle de gunoi langa balcon!!!
5) baile si holul hotelului ar arata mult mai bine daca ati reimprospata chitul de rosturi. Asa cum arata acum pare ca cineva a invatat meserie pe cheltuiala Dvs.

Probleme:
Racitorul din dotarea camerei nu era functional (miros intepator in interios ... Amoniac???). Am raportat defectiunea la receptie.
Dulapul de haine de pe hol este inutilizabil din cauza mirosului greu de PAL invechit.
Lipseste plasa de tantari de la geamul baii.
Comentariu util ?
1 vot 0 voturi

Catalin Z. - Onesti
( sejur: 13.08.2014 - 17.08.2014 )
8
A fost bine.

Lipsa unei cantine(restaurant)in apropiere.ce am gasit nu mi-a placut.era bun un frigider in camera.
Răspunsul unității: ( 01.09.2014 )

Va multumim pentru sugestii. Am adus la cunostinta conducerii societatii propunerea dvs. De a schimba racitoarele din spatiile de cazare cu frigidere. In ceea ce priveste restaurantul, administratorul unitatii de alimentatie publica din imediata apropiere a hotelului ne-a comunicat ca de anul viitor va transforma restaurantul-terasa in autoservire.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Iulian D. - Slobozia
( sejur: 09.08.2014 - 10.08.2014 )
9
Cochet, bine amplasat, am fost multumit !

Comentariu util ?
2 voturi 2 voturi

Bogdan - Bucuresti
( sejur: 28.07.2014 - 29.07.2014 )
3.5
Locatia: destul de aproape de plaja.

1. In tabela de preturi era trecuta dubla la 130 lei cu explicatie mai jos ca pretul e valabil pentru o noapte, in cursul saptamanii. Noi am ajuns luni si am constatat ca trebuie sa platim vreo 172 lei - explicatia receptionerei fiind ca asa e formularul pe site-ul turistinfo.ro! Ca trebuia sa citim si in alta pagina, aceea cu descrierea hotelului... Atunci cand vrei sa afli un pret te uiti in sectiunea de preturi, nu?! M-am simtit ca la semnarea contractului de credit cu banca - nu citesti notele de subsol in care mai apar niste comisioane si te trezesti in fata faptului implinit. Unde sa mai plecam cu copiii sa cautam la ora 17 cazare?! Nu era chestia de 42 lei (desi vorbim de 32% diferenta)dar te simti inselat. Si receptionera se uita la tine mirata ca esti bou si nu ai citit si chestia din descriere, care se bate cap in cap cu cea de la preturi: pai ori e pret valabil pentru o noapte, ori e valabil doar pe sejur de min.3 nopti?! De ce nu e trecut clar pretul?! Ca la booking.com sau alte site-uri care se respecta si nu lasa loc de ambiguitati si interpretari smecherilor de la hotelurile romanesti...
2. Lipsa apei calde. Am lasat sa curga vreo 20 minute si era tot gheata.
3. Mocheta infecta, usa de la intrarea in camera e mai veche decat bunicii lui Cuza, mobilier ieftin, de hostel. Instalatii sanitare de tot rasul. La 40 de Euro / noapte se presupune ca te prezinti cu altceva decat pretentiile unui hostel de DN1. E cel mai prapadit hotel in care am stat - si am stat in cateva sute - si mai ieftine si mai cu staif...
Am scris deja mai sus.
Răspunsul unității: ( 01.09.2014 )

Va multumim pentru sezizarile facute. Va recomandam pe viitor sa cititi toate informatiile afisate pentru a nu exista neintelegeri. Intr-adevar platforma Turist Info functioneaza pe anumite criterii, dupa cum urmeaza: `Pe turist info ordinea de afisare in lista se face dupa relevanta descrescator. La sectiunea Preturi - Mentiuni pe scurt: ora check-in, ora check-out, tarife pat suplimentar. Orice alta mentiune va impiedica actualizarea automata a relevantei.` In conditiile date, am incercat sa prezentam oferta noastra cat mai clar; ne pare rau daca nu a fost suficient de explicita si vom lua legatura si cu administratorii site-ului pentru a gasi o solutie. Mentionam totodata ca diferentiem tariful in functie de durata sejurului, asadar tariful/noapte era corect, doar ca se aplica la sejur de minim 3 nopti asa cum este trecut si in descriere.
In ceea ce priveste mobilierul, acesta coincide cu cel din pozele postate, asadar nu intelegem ce alte asteptari existau din partea dvs.

In concluzie, rugam toti turistii sa ne aduca la cunostinta pe durata sejurului neregulile constatate pentru a le putea remedia pe loc.

Comentariu util ?
6 voturi 1 vot

State - Gl
( sejur: 09.07.2014 - 11.07.2014 )
7.8
Personalul, linistea

Mocheta in camera miroase a umezeala, mai igienic fara, mustele
Comentariu util ?
4 voturi 0 voturi

Alina C. - Bucuresti
( sejur: 06.07.2014 - 11.07.2014 )
4
In conditiile in care totul a fost necorespunzator, atitudinea personalului a fost buna

Lipsa apa calda, explicatia fiind centrala situata departe si tevile lungi si invechite
mizerie crunta la baie
camere foarte mici - cu patul propriu era ocupata toata camera, a trebuit sa scoatem restul mobilierului pe balcon
patul suplimentar oferit de hotel este un fotoiu pat cu o latime de 50 cm...
Camera dubla superioara inseamna doar o camera veche cu un mobilier relativ nou, dar prost intretinut si aer conditionat
Comentariu util ?
9 voturi 0 voturi

Bogdan - Bucuresti
( sejur: 23.08.2013 - 26.08.2013 )
8.3
Foarte aproape de plaja,curat in camera,parcarea aproape de hotel,liniste,spatiul verde foarte bine ingrijit,personalul hotelului foarte amabil.

Mocheta si saltelele(foarte patate)ar trebui schimbate.Nu exista un restaurant cu autoservire, la restaurantul hotelului am asteptat o jumatate de ora pana sa ne bage cineva in seama.Un market ceva prin apropiere de unde sa te aprovizionezi.
Răspunsul unității: ( 16.05.2014 )

Va multumim pentru sugestii si aprecieri, dar si pentru semnalarile facute. In ceea ce priveste restaurantul, acesta nu este al hotelului. Anul trecut am colaborat incercand sa oferim turistilor un pachet complet de servicii (cazare + masa), insa in acest an am renuntat la colaborare din diverse motive. Turistii nostri pot servi totusi masa la Restaurantul Delfin (din imediata apropiere a hotelului), dar si la terasele si autoservirile din complex. Vom face tot posibilul pentru a remedia problemele semnalate.

Comentariu util ?
8 voturi 0 voturi

Viorel U. - Bucuresti
( sejur: 16.08.2013 - 18.08.2013 )
9.2
Un hotel modest care te poate surprinde prin oaza de liniste si verdeata cu care este inconjurat. Marea este aproape, plaja generoasa si briza marii este mereu prezenta. Este un loc de bine. Jsm.

Comentariu util ?
2 voturi 2 voturi
« Precedenta 1 2 Urmatoarea »
CONTACT
Receptie
0241 *** ***
vezi numerele de telefon
Solicită cazare