search
date_range

Vila Montana din Mamaia 3 grade grade grade

Mamaia , Satul de vacanta  
​Capacitate: 20 adulți în 10 spații de cazare.
Vila Montana este o unitate de cazare moderna, cu utilitati de ultima generatie.
Parcare proprie pentru 10 autovehicule.
In apropiere se afla numeroase terase, restaurante si autoserviri.
Personalul este calificat si foarte amabil.
Statiile de autobuz si o statie taxi se afla in imediata vecinatate.

Capacitate: 10 camere (20 locuri), va ofera un moment de liniste si de relaxare, punandu-va la dispozitie tot confortul de care aveti nevoie.

Toate camerele sunt dotate cu aer conditionat, bai proprii, Tv si minibar. Inernet wireless. Centrala termica proprie.
Va asteptam!
Nota 9.5/10 Exceptional !
21 recenzii
Mihaela din Timisoara (25.09.2016)

Raport calitate-pret foarte bun. Camera este mare si curata, personal amabil.

CONTACT UNITATE
Loredana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Loredana
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,