search
date_range

Pensiunea Green Eden II din Lepsa

Lepsa , str. Zona Schit, nr. 3  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Green Eden II din Lepsa


   Daniel C. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 02.11.2016 - 07.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, curatenia, dotarile, propietarii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic de semnalat.
   Alexandru R. din Focsani
nota: 9.8
schedule sejur: 30.09.2016 - 02.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea nu s'a realizat din lipsa de disponibilitate, dar raspunsul s'a primit rapid. S'a contactat si telefonic proprietarul iar atitudinea sa a fost una foarte prietenoasa!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este cazul.
   Bogdan C. din Galati
nota: 9.2
schedule sejur: 28.09.2013 - 30.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Propietari foarte amabili, ne-au pus la dispozitie absolut tot ceea ce ne-a fost necesar
-zona este extrem de frumoasa
-camerele sunt micute, dar curate si calduroase (propietarii au avut grija sa avem in camere temperatura perfecta)
-iubitorii de animale vor gasi aici 8 pisici persane si 4 catei extrem de frumosi, care isi duc viata regeste in adaposturi dedicate lor.
-in curte exista un foisor inchis cu toate utilitatile (frigider, vesela, cuptor microunde, aragaz etc) si un gratar.
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumul de acces de la intrarea in Lepsa (~10 km) este prost
   Costel D. din Braila
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 24.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Promtitudine, seriozitate.Nu am onorat rezervarea datorita unui eveniment neplacut in familie (deces)
   Aurelia M. din Constanta
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cu toate ca nu am gasit locuri la aceasta pensiune pot sa spun ca la prima vedere arata o.k., la aceasta impresie contribuind si peisajul natural din zona.
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumurile sunt o problema, mai ales pe relatia spre Soveja si spre Gresu-Tg.Secuiesc; momentan sunt si lucrarile din zona de acces spre Galaciuc-Tulnici.
   Nicoleta din Galati
nota: 9.5
schedule sejur: 05.04.2013 - 06.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este asezata excelent! Pensiunea am inchiriat-o in intregime, am beneficit de tot ce aveam nevoie. Dl si Dna Enescu sunt persoane minunate, le multimim pentru amabilitate! In concluzie, e un loc in care te simti bine atat datorita asezarii pensiunii cat si a libertatii si amabilitatii gazdelor!
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele sunt micute! Nu pot spune ca e un minus, daca tinem cont ca le-am folosit doar cateva ore pe noapte!
   F. din Braila
nota: 9.7
schedule sejur: 26.08.2010 - 28.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Exemplar, ar fi bine ca toti proprietarii sa fie macar pe jumatate atat de amabili si binevoitori.
Curatenie si ordinea din camere sint un mare plus; dotarea din camera cu 4 locuri este foarte buna (baie, apa calda non stop, Tv didgi, bucatarie, etc).
Amplasarea este foarte buna, exista o curte in care copiii se pot juca, alerga, etc, recent s-a construit si podul peste raulet, masinile pot ajunge cu usurinta in curte la adapost. Peisajul este frumos, se poate ajunge f usor la manastire sau pe drumul spre Soveja la un camping, plimbare, etc
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este chiar aproape de restaurante, pizzerii, etc insa avand in vedere facilitatile nu se poate considera un adevarat "minus" pentru ca exista gratar in curte si un minimarket de unde se pot procura alimente este la 10 min de mers pe jos iar bucatariile sint utilate cu tot ce e necesar, pana la urma nu te duci la Lepsa doar sa mananci, nu?
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Vicky Enescu
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,