search
date_range

Hotel Turist din Lacu Rosu 3 grade grade grade

Lacu Rosu , str. Lacu Rosu, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

record_voice_over Personal:9.1
insert_emoticon Servicii:8.9
lightbulb_outline Curățenie:9.6
weekend Confort:9
monetization_on Prețuri:9.2
location_on Localizare:9.5
Nota 9.2/10 Excelent !
17 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni (12 recenzii din 17).

Recenziile hotelului Turist din Lacu Rosu


   Alexandru din Bacau
nota: 10
schedule sejur: 03.02.2017 - 05.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata, peisajul minunat, mancarea foarte buna, personalul foarte amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca in orice locatie de cazare, semnalul pentru internet slab.
   Vladimir din Chișinău Rm
nota: 9.2
schedule sejur: 30.09.2016 - 03.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O ambianță plăcută, camera curată, bucătăria super, personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsă FEN pentru uscat părul
   Bogdan Petronel B. din Vaslui
nota: 10
schedule sejur: 27.08.2016 - 31.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata, piscina super tare, personal calduros
   Ionela din Sindresti Maramures
nota: 8.8
schedule sejur: 01.08.2016 - 02.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, confort
   Cristian din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 17.08.2016 - 21.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal bine amabili,curatenie,liniste etc.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
   Roxana din Branesti
nota: 9
schedule sejur: 17.08.2016 - 19.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Priveliste frumoasa! Leagane :)
Chiar langa hotel este un traseu de urcat pe munte.
Supermarket bine aprovizionat aproape de hotel.
Loc de parcare bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
In prima seara nu prea a fost apa calda. Sotul a avut dar eu nu am mai prins. In a doua seara s-a remediat problema si a fost fierbinte.
   Valentin din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 14.07.2016 - 16.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servicii f.bune, restaurant cu preparate gustoase si preturi f. Bune, piscina excelenta, personal atent, hotel curat, situat in apropierea zonelor de interes turistic
   Lucia Diana T. din Bacau
nota: 9.3
schedule sejur: 30.07.2016 - 31.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
La hotel - localizarea, personalul, dotarile hotelului in raport pret/vs/calitate sunt optime. (cazata anterior acolo)
La cabanute - Agreabil. Lumina, prize. Nu sunt insecte sau alte probleme in interiorul cabanutelor. Personalul schimba lenjeria (alba) la timp. Foisorul iluminat. Toata lemnaria bine intretinuta. Personalul hotelului indeparteaza pubelele la timp... Foarte eficienti. Peisajul de basm si mirosul... Grozav. Dusurile si toaleta la parterul hotelului (20m distanta de cabanute) foarte bine intretinute. Ar mai fi cateva mici retusuri (vedeti la minusuri).
La nivel de complex: trei parcari (suficiente locuri).
thumb_down
Aprecieri negative:
Hotel:
-incercati dimineata sa aerisiti cumva ca la parter miroase constant a omleta/prajeala de la bucatarie.
Cabanutele din camping:
-lenjeria a fost curata dar... Suprauzata;
- odata cu schimbarea lenjeriei, incercati sa sugerati personalului sa stearga si praful din cabanute.
-va rog, nu mai permiteti parcarea automobilelor intre cabanute... Aveti trei parcari foarte ok, ar fi pacat sa se strice peisajul de acolo cu... O parcare ad-hoc.
   Szidonia Zita B. din Targu Mures
nota: 8.5
schedule sejur: 26.07.2016 - 29.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, aproape de lac, priveliste deosebita, camera frumoasa,
thumb_down
Aprecieri negative:
Zgomot de la turistii cazati in casutele de langa hotel, lumina slaba in camera.
   Anabela din Constanta
nota: 8.3
schedule sejur: 19.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt curate
Piscina este ok dar cam mica
thumb_down
Aprecieri negative:
Desi hotelul pare a fi prevazut cu wi-fi acesta este total nefunctional
Doar jumatate din ce este prevazut in meniul restaurantului se si poate comanda
   Adrian din Iasi
nota: 9
schedule sejur: 03.06.2016 - 05.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul generos.
Profesionalismul personalului.
Amplasarea hotelului în vecinătatea pădurii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am reuşit să ne odihnim până la încheierea petrecerii din restaurant. Boxele ar putea fi utilizate la un volum mai scăzut, adecvat condițiilor existente de izolare fonică.
   Lydia din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 29.04.2016 - 02.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Masa de paste ff bine organizata,Mancare buna,personal bun ,curatenie per total foarte bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am.
   Ionela din Iasi
nota: 8.5
schedule sejur: 07.11.2015 - 08.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari, calduroase, utilate cu tot ce trebuie (prosoape, televizor, frigider, produse de igiena). Piscina arata foarte bine, dar din pacate nu am mai avut timp sa ne bucuram de ea. Per total am ramas cu o impresie buna si voi mai reveni la acest hotel.
   Iosif din Brasov
nota: 8.7
schedule sejur: 31.10.2015 - 01.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localizat intr-o zona linistita
raport calitate-pret bun atat la cazare cat si la restaurant
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
   Tiberiu Z. din Iași
nota: 7.3
schedule sejur: 17.10.2015 - 18.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Bine amplasat hotelul, un personal foarte plăcut și sărător
thumb_down
Aprecieri negative:
Atentie mai mare la detalii și poate o parcare mai bine amenajată, izolația fonică la camerele situate deasupra restaurantului nu e tocmai fericită
   Claudia C. din Odobesti
nota: 8.7
schedule sejur: 01.09.2015 - 02.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea deosebita
thumb_down
Aprecieri negative:
Gasiti o solutie ca cei care sunt cazati la dvs sa auba acces la piscina si sauna...chiar daca inseamna sa fie pretul putin mai mare...nu sa fie platit separat.
   Eugen P. din Bacau
nota: 9.7
schedule sejur: 10.07.2015 - 12.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aveam putin retineri deoarece se vb mult la tv despre despre camere murdare si mincare stricata .dar sa va asigur ca am fost placur surprinsa sa vad ca sunt locuri si oameni care contrazic ceea ce vedem atit de des la tv am intinlit un personal amabil mincare buna si o camera f curata uar statiunea in sine foarte curata nam vazut o hirtie sau un bidon aruncat iar personalul vorbeste trei limbi romana engleza si maghiara in concluzie nota 10
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Receptie Hotel Turist
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,