search
date_range

Hotel Iasicon din Lacu Rosu 3 grade grade grade

Lacu Rosu , str. Suhard, nr. vila  
​Capacitate: 80 adulți în 41 spații de cazare.
Hotel Iasicon. Dat in folosinta din decembrie 2000, complexul construit aici ofera servicii de doua stele incluzand:-servicii hoteliere pentru un total de 80 de locuri distribuite in camere single, camere duble, apartamente(toate camerele au baie proprie, tv, frigider)

Restaurantul si cafe bar-ul sunt deservite de un personal priceput astfel ca puteti degusta preparate romanesti unice dar meniuri la cerere. Veti fi serviti prompt si amabil. Cafeneaua va poate oferi clipe de destindere deosebit de placute.

Hotelul are parcare sigura supravegheata video pentru siguranta clientilor.
Nota 8.7/10 Foarte bine
12 recenzii
Alexandra din Iasi (30.09.2016)

Primitori ,curatenie in camera

CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk

Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,