Hotel Hercules din Jupiter grade grade grade

Jupiter, str. Brindisi, nr. 8 A  
Gabriel din Ciorogirla

Hotel curat si ingrijit. Exact ca in descrierile de pe internet. Chiar pe plaja. Personalul foarte sociabil. Muzica live in fiecare seara. Mancarea proaspata si foarte buna. Mic dejun diversificat.

​Capacitate: 46 adulți și 46 copii în 23 spații de cazare
Hotelul Hercules beneficiaza de o amplasare de exceptie, fiind situat chiar langa plaja, aproape de malul marii, la mica distanta de centrul statiunii Jupiter si de granita cu statiunea Neptun.

Capacitatea de cazare este de 23 camere duble, majoritatea cu vedere la mare, confortabile si spatioase, ce raspund standardelor adecvate de calitate si confort pentru categoria 3 stele.


Micul dejun este inclus ( pentru 2 pers./cameră ). În cazul sejururilor desfășurate pe intervale de timp cu tarif diferit, prețul va fi calculat proporțional.

Copii mai mici de 10 ani beneficiază gratuit de cazare, fără pat suplimentar, dacă împart același pat cu părinții.

Copii între 0 si 5 ani beneficiază de cazare si mic dejun gratuit.

Pentru Copii între 5 si 10 ani se va achita micul dejun redus, în valoare de 10 /zi.

Pentru copii de peste 10 ani se va achita micul dejun, în valoare de 20 /zi.

Copii de peste 10 ani, beneficiază de aceleași facilități ca și adulții.

Patul suplimentar, recomandat pentru copii, se tarifeaza cu 50 /noapte.

Structura camerelor permite adăugarea a maxim un pat suplimentar.


Apartamentul este situat la etajul 2, cu vedere frontală spre mare. Este compus din 2 camere.


Cazarea se efectuează începând cu ora 18.00, iar eliberarea camerelor se realizează până cel târziu la ora 12:00.

Pentru garantarea si confirmarea rezervării este necesară comanda fermă de rezervare, achitarea contravalorii primei nopți de cazare pentru fiecare cameră solicitată și comunicarea dovezii plații prin email la adresa . Diferența rămasă se va achita la recepție.

Acceptam si tichete de vacanta emise de Edenred, Sodexo , UpRomania, ca forma de plata pentru serviciile hoteliere.

Pentru orice alte detalii sau pentru efectuarea rezervării, vă stăm la dispoziție!


Vă așteptăm cu drag!
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check plata cu tichete de vacanță
  • check restaurant
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check cameră cu TV
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.