search
date_range

Pensiunea Crystal din Iasi

Iasi , str. Rediu Tatar  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Crystal din Iasi


   Maria Cristina din București
nota: 7.7
schedule sejur: 10.10.2016 - 11.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Lucian din Bucuresti
nota: 4.2
schedule sejur: 07.10.2016 - 08.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera calduroasa
- 4 meniuri de mic dejun la alegere
- wi-fi OK
thumb_down
Aprecieri negative:
Slaba izolare fonica a camerelor. Desi au capitonaj pe un perete, restul peretilor sunt de gips-carton si se aude tot zgomotul din camere alaturate si din receptie.
- cearsafuri rupte
- hartie igienica inceputa si pusa la baie
- suport prosoape lipsa(au ramas doar suruburile in perete)
- geamurile nefinisate
- receptionera acra si sictirita care pur si simplu nu are ce cauta in turism
- mic dejun foarte slab calitativ si cantitativ; estimativ nu a costat mai mult de 5 lei ca si cheltuiala facuta !
(4 feliute de salam, 2 feliute sunca, 2 feliute cascaval, un ceai, un pachetel minuscul de unt si unul si mai minuscul de gem care iti ajungea sa ungi doar jumatate de felie de paine...penibil)
- cabina de dus si baia extrem de mica
- apa curgea foarte greu la chiuveta
- sapunuri minuscule si sampoane care nu se pot desface, gelul de dus fiind un lux in Moldova...
- mocheta uzata din camera

Per ansamblu un raport calitate-pret nesatisfacator.
Nu in acest fel se face turismul in 2016 !!!
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Feedback-ul unor turisti nu corespunde cu realitatea.
   Pirosca din Targu Mures
nota: 8.5
schedule sejur: 17.02.2015 - 18.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Parcarea
-internet wi-fi bun
-mancarea
-personalul
-camera spatioasa
thumb_down
Aprecieri negative:
Foarte frig in baie
   Viorel C. din Galati
nota: 7.2
schedule sejur: 30.09.2014 - 02.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare in zona linistita. Camere spatioase.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta fata de obiective turistice.
   Elena Costina din Solont - Bacau
nota: 9
schedule sejur: 15.04.2013 - 18.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, cu aranjament frumos, luminoase, calduroase.
Personalul unitatii in general amabil.
Pretul bun, inclusiv la mancare.
Mancarea buna, portii mari si diversificata.
Distanta fata de oras este un avantaj: este liniste.
Accesul usor de la drumul principal, bine semnalizata dupa ce se intra pe drumul secundar.
Aspect placut atat in spatiul comun din interiorul pensiunii cat si in exterior.
Apreciez pozitiv faptul ca s-a servit micul dejun (la cerere) mai devreme decat era stabilit in programul de masa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul unitatii: nu este normal ca un salariat al unitatii sa atraga atentia unui client sa vorbeasca mai incet (clientul fiind in holul pensiunii), atat timp cat nu a primit reclamatii pentru acest lucru, iar camerele sunt din constructie slab izolate fonic.
Curatenie: panze de paianjen mari pe pereti. Geamuri semiopace. Este posibil totusi ca geamurile sa fie asa din cauza calitatii mai slabe a termopanului.
Confort camere: -intra mirosul de fum de tigara de pe hol in camere;
- odorizantele de camera au pentru mine un parfum greu de suportat (urat);
- jaluzelele de la baie au lamele lipsa;
- accesoriile de la baie s-au distrus de-a lungul timpului si nu au mai fost inlocuite (suport pentru sapun, suport pentru prosop)
Răspunsul unității:
Avand in vedere ca vin multi clienti care doresc sa se odihneasca, a doua zi sa poata indeplini atributiile de la servici, din aceasta cauza si pensiunea nostra este un pic retrasa, este corect din punctul nostru de vedere sa respectam toti clientii si sa rugam pe cei care stau in sala principala sa nu rada in hohote la miez de noapte. Unele geamuri intradevar din pacate nu s-au nimerit a fi de foarte buna calitate, insa in principal clientii au fost multumiti, si cat timp ati stat la noi nu ne-ati transmis nici o nemultumire, dar cu siguranta se rezolva si cu parfumul de camera si cu panza de paianjeni care ati vazut-o si care apare mereu peste noapte. Insa speram ca v-ati simtit bine la noi si noi o sa va asteptam cu drag.
   Mihnea din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 17.04.2013 - 18.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere confortabile si curate.
Bucatarie foarte buna.
Personal foarte deschis si primitor.
Răspunsul unității:
Multumim ca ati fost la noi si va mai asteptam cu drag
   Alin din Gheorgheni
nota: 8.5
schedule sejur: 03.12.2012 - 04.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului, curatenia din camere, confortul din camera, baie spatioasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
E destul de departe de centrul orasului
   Mihaela din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 19.04.2012 - 20.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servicii de foarte buna calitate, iar pretul este foarte bun pentru conditiile si serviciile oferite.
thumb_down
Aprecieri negative:
Imbunatatirea/repararea unor echipamente (ex. sonor tv).
Răspunsul unității:
Multumim tuturor si va mai asteptam cu drag la pensiunea noastra
   Daniel Ionut din Galati
nota: 8.2
schedule sejur: 20.04.2012 - 21.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea arata foarte bine, iar localizarea ei este intr-o zona linistita.
Răspunsul unității:
Multumim foarte mult si va mai asteptam cu drag la noi
   D. din Ploiesti
nota: 9.5
schedule sejur: 06.04.2010 - 08.04.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita
- curte frumoasa
- interiorul si exteriorul vilei curate si ingrijite.
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcare mica
- intrarea si iesirea din curte
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Cristina Dulman
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,