Casa Ina din Hunedoara grade grade

Hunedoara, str. Constantin Dobrogeanu Gherea, nr. 12  
Nota 9.44 / 7 recenzii 10 - Excelent !
Valentina din Bucuresti

In ciuda faptului ca am ajuns spre miezul noptii la locatie, am fost asteptati!

​Capacitate: 6 adulți în 3 spații de cazare
,,Casa Ina` este situată într-o zonă liniștită, la 700 m de Castelul Corvinilor și 20 km de Mănăstirea Prislop. Atracții turistice: Lacul Cinciș, Cetatea Deva, Parcul Dendrologic Simeria, Ruinele cetății Sarmizegetusa, Muzeul Aurului Brad. La 300 m de Centru de Recuperare AnaMaria.

Vă oferim 3 camere: o camera cu 2 paturi si baie proprie , 2 camere cu cate 2 paturi si o baie cu 2 dusuri.
Dotari: Wi-Fi, internet, televizoare, incalzire centrala, living, bucătarie, frigider, cuptor cu microunde, curte , grătar/barbeque.

Pentru rezervări vă rugăm trimiteți un avans de 50% în contul RO61BTRL06301201743371XX deschis la Banca Transilvania Hunedoara.
Check in începe de la 13:00- 16:00 si check out incepe 9:00-11:00.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check pers. cu dizabilități
  • check se acceptă animale
  • check terasă

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.