search
date_range

Casa La Alexucu` din Hateg

Hateg , str. Cimitirului, nr. 21  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile casei La Alexucu` din Hateg


   Mihai P. din Orsova
nota: 10
schedule sejur: 04.02.2017 - 05.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Condiții bune, proprietarul de treaba
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt, toate descrierile corespund
   Margareta din Slatina
nota: 10
schedule sejur: 19.11.2016 - 21.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este nou, foarte curat și frumos organizat!
   Elena din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 16.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confirmarea rezervarii a venit foarte prompt si profesionist, primind raspunsuri la toate intrebarile noastre.
Din pacate, ne-am gasit in situatia de a anula rezevarea foarte din scurt, ne pare tare rau pentru situatia creata, insa ne-am bucurat sa constatam ca proprietarul a fost foarte intelegator fata de problema noastra, desi mai mult ca sigur am creat prejudicii de ordin organizatoric si financiar.
Daca pe viitor vom mai avea ocazia sa ajungem la Hateg, mai mult ca sigur tot la Casa La Alexucu` ne dorim sa apelam.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au existat.
   Elena S. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 30.05.2015 - 01.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Sincer!!proprietarii sunt extraordinari,simplitate, omenie,respect.
Casa se afla pe drumul ce duce la Manastirea Prislop.
Arata exact ca in poze!Ne-am simtit minunat!!
Va multumim!
Răspunsul unității:
Multumim,va mai asteptam cu drag!!Multa sanatate!!
   Constantin - Cosmin din Mangalia
nota: 10
schedule sejur: 15.05.2015 - 17.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarul este un om foarte de treaba, disponibil 24 / 24, 7 zile din 7. La orice ora l-am sunat ne-a servit cu promtitudine.
Casa este chiar pe drumul care duce la Manastirea Prislop.
Totul este exact ca in poze, proprietarul are gusturi alese ( cel putin are gusturi ca ale mele ).
Răspunsul unității:
Ma bucur ca v-ati simtit bine la noi.Va asteptam si cu alta ocazie,placerea e de partea noastra!Va salut cu respect!!
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Gabi
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,