search
date_range

Apartament Confort din Hateg

Hateg , str. N. Titulescu, nr. 18  
Primesc invitația de a lăsa o recenzie doar turiștii care au solicitat cazare​ și a fost acceptată de către hotelier. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile apartamentului Confort din Hateg


   Eugen din Buceresti
nota: 10
schedule sejur: 09.07.2016 - 14.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am găsit căldura unui loc în care, chiar dacă te duci pentru prima data, zici că ai ajuns acasă. Am ajuns într-un loc plin de istorie, cu un înalt grad de spiritualitate, cu peisaje de neuitat. Am ajuns într-un loc unde încă mai curg ape limpezi, iar pădurea mai este încă "verde", unde încă mai trăiesc Zimbrii, unde te cuprinde un frumos sentiment de pace, unde pare că mai auzi cum respiră dacii liberi, unde pare că încă mai auzi cum construiesc romanii, unde încă oamenii se ajută între ei, unde pare că încă se mai roagă părintele Arsenie la Mânăstirea Prislop. Într-un cuvânt am ajuns în locul unde se îmbină armonios toate timpurile
(trecut, prezent, viitor). Ne-a plăcut foarte mult.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem nimic de imputat. Fiecare caută în concediu ceva anume, pe care poate sa-l găsească sau nu.
Noi am găsit acel ceva. Avem convingerea că vom revenii.
   Maria P. din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 01.08.2015 - 02.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vesela și ustensile de bucătărie de ajuns.
thumb_down
Aprecieri negative:
Așternuturile au fost foarte lucioase, pentru cei cu alergii , de evitat.
Ghena de gunoi este aflata la distanță de bloc.
phone_in_talk

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,