search
date_range

Casa Anra din Haieu

Haieu , str. Principala, nr. 139/A (la aprox. 1.0 km de centrul loc. Baile 1 Mai)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Anra din Haieu


   Cristina A. din Timisoara
nota: 9.2
schedule sejur: 15.07.2013 - 19.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii excelente, camere mari, baie curata, curte mare, priveliste frumoasa.
Gazde amabile
Linistea din zona, chiar daca este mai departe de strand, dar pentru cei care doresc liniste si relaxare, e perfect
Vom reveni cu siguranta!
thumb_down
Aprecieri negative:
As dori sa fac o sugestie, ar trebui o masuta in camera, sau noptiera.
La bucatarie s-ar putea putin mai curat, dar asta depinde si de ceilalti turisti, sa si mentina curatenia.
   Jan F. din Sibiu
nota: 9.7
schedule sejur: 16.08.2011 - 21.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu este prima data cand ajungem la Felix dar este prima data cand dam peste o asa gazda amabila, serviabila si de treaba.
Cat despre curatenie exemplara, fara repros.
Acces la o bucatarie cu tot ce iti trebuie, de la vesela si tacamuri pana la friteuza etc.
Pensiunea este situata intr-o zona linistita din 1 Mai la vreo 600 de metri de strada principala foarte aglomerata si galagioasa seara.
Pretul f. bun in comparatie cu concurenta din statiune si servicii superioare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta fata de strand, aprox. cateva sute de metri.
   Kinga S. din Miercurea Ciuc
nota: 10
schedule sejur: 25.07.2011 - 30.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazati in Casa Anra timp de o saptamana. Suntem foarte multumiti de
conditiile oferite. Casa are o bucatarie dotata excelent, camerele sunt foarte frumoase si largi, livingul comod, gradina placuta. Casa se afla inr-un tinut linistit, cu un peisaj nemaipomenit. Nu este mare distanta de la strand, pe jos cam 10 minute.
   D. din Zalau
nota: 9.5
schedule sejur: 12.07.2010 - 16.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o pensiune super, curata, dotata, patroni amabili
thumb_down
Aprecieri negative:
Este un pic departe de strand,
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Pop Anca
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,