Pensiunea Creasta de vis din Fundata grade grade grade grade

Fundata, sat Fundata, str. Principala, nr. 15A  
Nota 7.9 / 38 recenzii 10 - Bine
Gabriel din Bucuresti

Locatie.

​Capacitate: 24 adulți în 11 spații de cazare
Pensiunea Creasta de Vis**** situat in cadrul natural cu vedere la muntii Bucegi si Piatra Craiului va pune la dispozitie 11 camere.

Camerele cu vedere panoramica la munte, sunt dotate cu televizor, baie proprie, uscator de par, balcon.

Receptia si spatiul de primire al oaspetilor, sala de mese sunt amenajate in stil clasic, oferind oaspetilor o ambianta calda si eleganta, dotata cu televizor Lcd si Home Cinema.

Pozitionarea ideala a acestei locatii cu intrare din dn ofera un bun acces catre traseele de drumetii, calarie, ciclism montan si motocros in sezonul de vara, cat si catre traseele pentru schi alpin si fond, snowmobil in sezonul de iarna.

La dispozitia oaspetilor nostri, se mai afla:

- teren de sport ce beneficiaza si de nocturna
- parcare privata;
- inchiriere Atv-uri si boogey - la colaboratori;
- gratar, foisoare
- tenis de masa, table, rumy, carti de joc;

De asemenea, la noi puteţi servi şi cele trei mese principale ale zilei, preparate în bucătăria locatiei noastre. Produsele pe care le folosim (carne, lactate, legume) sunt cumpărate de la localnicii satului Fundata.

Variantele de meniu pot fi discutate în prealabil.
Barul pensiunii va ofera o gama variata de produse.
Animalele de companie nu sunt acceptate.

*organizam evenimente festive
*training-conferinte


Cu ocazia sărbătorilor de Paşti, Crăciun, Revelion sau diferite alte ocazii festive se pot realiza oferte personalizate, în funcţie de preferinţele dumneavoastră.

Regulile casei:
* In camera dubla se pot caza 2 adulti si un 1 copil,la cerere se poate adauga un pat pliant(contra cost),ce se solicita la momentul rezervarii.
* In pensiune Nu se fumeaza,iar in living se poate sta pana la ora 22.30(exceptie facand grupurile)
* In pensiune nu se accepta o alta sursa de muzica,exceptie fac grupurile ce ocupa integral locatia.Pentru grupurile care inchiriaza intreaga pensiune, tariful este cel stabilit in momentul rezervarii,indiferent daca in momentul cazarii sunt ocupate toate camerele sau Nu.
*Contravaloarea sejurului, se achita integral in momentul cazarii.Avansul solicitat la rezervare este nereturnabil daca anularea se face cu cel tarziu 10 zile inainte de inceperea acestuia.
*Este interzisa stationarea persoanelor straine(care sunt cazate la alte pensiuni),atat in pensiune cat si in curte
*Cazarea se efectueaza dupa ora 15,00(sau la momentul sosirii daca sunt camere libere).Predarea camerei se face pana in ora 12,00.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check cramă
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check plata cu tichete de vacanță
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check sanie trasă de cai
  • check terasă
  • check teren de sport
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.