Hotel Vilamar Eforie Sud, comentarii

Hotel Vilamar din Eforie Sud

Eforie Sud, str. Carmen Silva, nr. 15  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Hotel Vilamar Eforie Sud


Total
9.3
Personal
9.4
Servicii
9.2
Curatenie
9.4
Confort
9.3
Pret / Calitate
9.2
Localizare
9.4
Toate recenziile (34)
 
Single (2) Familie cu copii mici (16)
Cuplu tanar (4) Familie cu copii adolescenti (6)
Cuplu matur (5) Grup (1)
Cum poți lăsa o recenzie hotelului Vilamar din Eforie Sud:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Dacă rezervarea s-a făcut telefonic, vă invităm să comentați serviciile unității de cazare în pagina Comentarii Facebook

Adina B. - Focsani
( sejur: 10.07.2017 - 16.07.2017 )
10
Am regasit ospitalitatea de care ne-am bucurat si acum 2 ani. Serviciile au fost exemplare (curatenie ”luna”, prosoape la discretie), personalul de excepție (Doamna Violeta primeste din nou calificativul Foarte Bine !), iar sentimentul de ”acasa” a fost prezent pe toata perioada sejurului.
Locația este la egală distanță de plajă și băile reci de nămol (cateva minute de mers pe jos cu un pitic de 4 ani si o pereche de bunici aproape pensionari), pe o străduță liniștită, cu locuri de parcare suficiente, fără plată, în fața hotelului.
Am apreciat inca o dată dotarea camerelor cu chicinete complet utilate (plită electrică, cuptor cu microunde, veselă, frigider, etc), care ne-au permis să ne păstrăm obiceiurile de acasă (cafeaua la ibric pentru bunici, lapte cu cereale pentru pitici, salate de vară, floricele la meci, etc).
Nu în ultimul rând, apreciem atitudinea proprietarilor, care, cu maximă discreție, se asigură că oaspeții lor beneficiază de tot confortul necesar unei vacanțe reușite. Mai mult decât atât, au făcut tot posibilul să primim camera solicitată (în cazul nostru apartamentul de la parter), deși nu aveam o rezervare făcută cu mult timp înainte (gest pentru care va mulțumim!).

Nu există ”minus” pentru această locație !
Răspunsul unității: ( 20.07.2017 )

Multumim mult pentru toate aprecierile facute!
Veti fi intotdeauna bineveniti la noi!
Ne-a facut placere revederea!
Cu drag!
Dr. Girdea

Comentariu util ?
1 vot 0 voturi

Marius Gabriel - Targoviste
( sejur: 10.07.2017 - 15.07.2017 )
9.7
Liniste , curatenie de nota 10 , ambient placut . Terasa este un punct forte al hotelului . Felicitari gazdelor .

Răspunsul unității: ( 17.07.2017 )

Multumim!
Va mai asteptam!

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Mugurel - Tg Neamt
( sejur: 30.06.2017 - 04.07.2017 )
10
Vilamar este cu siguranta cel mai frumos hotel din statiunea Eforie Sud!Curatenie desavarsita,confort,liniste si niste gazde extrem de ospitaliere!

Nu avem!
Răspunsul unității: ( 06.07.2017 )

Multumim frumos pentru aprecieri!
Va mai asteptam!

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Ionel - Bucuresti
( sejur: 24.08.2016 - 28.08.2016 )
9.2
Frumos,liniste,personal amabil,curatenie.

Distanta intre vasul wc si perete
Răspunsul unității: ( 05.09.2016 )

Distanta intre perete si wc este data de sistemul de suspendare si nu depinde de noi!!!
Daca acceptati aceasta distanta va asteptam! Daca nu, NU!
O zi frumoasa!

Comentariu util ?
0 voturi 1 vot

Laura Corina - Timisoara
( sejur: 21.08.2016 - 27.08.2016 )
10
A fost curatenie, confort si personal amabil.

Răspunsul unității: ( 07.07.2017 )

Multumim!

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Cristescu - Bucuresti
( sejur: 22.08.2016 - 25.08.2016 )
6.8
Este curat in camere si vila ofera anumite beneficii: terasa frumoasa, loc de uscat prosoapele, loc de parcare

Mobilierul este invechit, iar in apartament este un miros greu. Deasemenea ar fi indicat sa se faca mici reparatii.
Răspunsul unității: ( 05.09.2016 )

In apartament mobila este achizitionata de la Mobexpert in anul deschiderii hotelului (adica acum 4 ani)! Nici macar acasa nu mi-as permite sa schimb mobilierul la 4 ani! D-voastra va permiteti? Daca da, inseamna ca va permiteti si hoteluri mai elegante! ( si mai scumpe)!
In orice caz, in fiecare an am facut mici sau mari reparatii si investitii necesare dupa trecerea turistilor! De exemplu, anul acesta am comandat perdele si draperii (care erau arse sau deteriorate) din Belgia, pe care in unele camere le-am gasit pe jos! Si credeti-ma, au fost foarte scumpe!
In privinta mirosului `greu` ,inca nu s-a plans nimeni, iar daca chiar a existat, nu tine de noi ci de canalizarea orasului! As putea s-o rezolv, dar conditia ar fi sa fiu primar! Si nu-mi doresc! Ba chiar cei mai multi turisti mi-au spus ca s-au simtit ca acasa!`
Cat priveste localizarea, pe care o cunosteati, nu inteleg de ce ati optat pentru hotelul nostru! Nu era mai simplu sa alegeti un hotel chiar de pe faleza (la care ajungeti in 5 min. Si unde aveati muzica pana in zori)???
Sa speram ca data viitoare veti alege cu mai mult discernamant!
Va multumim oricum pentru aprecieri!
O zi minunata va doresc!

Comentariu util ?
1 vot 1 vot

Alina F. - Iasi
( sejur: 16.08.2016 - 21.08.2016 )
10
Curățenia,dotarea camerei,zona liniștită în care se afla.totul ne-a plăcut.

Nici o nemultumire
Răspunsul unității: ( 29.08.2016 )

Multumim pentru aprecieri!

Comentariu util ?
1 vot 0 voturi

Florina D. - Bacau
( sejur: 16.08.2016 - 21.08.2016 )
9.3
Am apreciat curatenia sporita si mentinuta zilnic de catre personalul unitatii. Prosoape schimbate zilnic si curatenie in camere. Foarte buna amplasarea intr-o zona foarte linistita de vile, la 5 minute de plaja. Bucataria in camera ne-a avantajat foarte mult avand copil mic ne-am descurcat si cu mancarea. Domnul proprietar a fost foarte dragut si a a venit dupa noi intrucat fiind prima data in statiune si fara GPS nu am gasit pensiunea printre vilele din zona. O vom gasi cu siguranta anul viitor!

Răspunsul unității: ( 29.08.2016 )

Va multumim!
Va mai asteptam!

Comentariu util ?
1 vot 0 voturi

Ioana V. - Bucuresti
( sejur: 13.08.2016 - 16.08.2016 )
10
Curatenie, conducerea si angajatii super ok, locatie foarte aproape de plaja, privelistea de pe terasa este minunata.

Comentariu util ?
1 vot 0 voturi

Florin T. - Timisoara
( sejur: 10.08.2016 - 16.08.2016 )
8.8
Foarte curat avand in vedere ca este la mare iar nisipul in camere este inevitabil, camerele destul de mari, mediul placut, proprietarii sunt primitori, am avut intimitate, loc de parcare, in general foarte bine.

Terasa din pacate este prea mica avand in vedere ca locatia arata foarte bine.
De asemenea un plus ar reprezenta si posibilitatea unui mic-dejun/pranz/cina...
Răspunsul unității: ( 22.08.2016 )

Terasa este atat de mare cat ne-a permis constructia! Probabil ca daca aveam un hotel mai mare, sigur, aveam si o terasa mai mare!
Am preferat in loc de bar sau restaurant o mini-bucatarie dotata cu tot ce este necesar si gratare pe terasa. In acest fel turistii pot servi masa mult mai sanatos si mai placut.Este un model pe care l-am preluat dint-un club din Tenerife.(avem in plus gratarele pe terasa)!
Se pare ca oricat ne-am straduit n-am putut multumi pe toata lumea la fel!
O zi frumoasa va doresc!

Comentariu util ?
1 vot 0 voturi
« Precedenta 1 2 3 4 Urmatoarea »
CONTACT
Marta Gardea
0740 *** ***
vezi numărul de telefon
Solicită cazare