Hotel Paradox Eforie Sud, comentarii

Hotel Paradox din Eforie Sud

Eforie Sud, str. Oituz, nr. 4  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Hotel Paradox Eforie Sud


Total
9.3
Personal
9.4
Servicii
9.3
Curatenie
9.5
Confort
9.8
Pret / Calitate
9.4
Localizare
8.6
Toate recenziile (18)
 
Single (2) Familie cu copii mici (8)
Cuplu tanar (1) Familie cu copii adolescenti (5)
Cuplu matur (2) Grup
Cum poți lăsa o recenzie hotelului Paradox din Eforie Sud:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Dacă rezervarea s-a făcut telefonic, vă invităm să comentați serviciile unității de cazare în pagina Comentarii Facebook

Ionel P. - Bucuresti
( sejur: 22.07.2016 - 24.09.2016 )
10
Mi-a plăcut în primul rând locația, personalul foarte curat si îngrijit respectul fata de clienți , foarte curat în clădire. Bravo, felicitări!

Minusuri , nu sunt mi-a plăcut totul.
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Andrei B. - Cracaoani
( sejur: 23.08.2016 - 28.08.2016 )
9
Hotel nou, frumos și curat. Patroni foarte amabili. Orice problema sau cerință a fost rezolvata imediat. Hotelul are o bucătărie bine utilata care este la dispoziția clienților . A fost frumos.
Mulțumim!

Mai trebuie lucrat la curățirea zilnica a camerelor (o parte din personal mai trage chiulul).
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Simona M. - Pantelimon
( sejur: 22.08.2016 - 26.08.2016 )
10
Totul a fost impecabil! Felicitări celor care administrează acest hotel.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Ionel P. - Balotesti
( sejur: 14.08.2016 - 20.08.2016 )
10
Proprietarii , foarte calzi,primitori, apropiati de turisti, se vede ca fac această afacere cu plăcere. Hotelul foarte curat . Bravo, felicitări!!!

Nu avem ce să le reprosam.
Comentariu util ?
0 voturi 1 vot

Vasilica - Galati
( sejur: 10.08.2016 - 13.08.2016 )
10
Camera curata, aerisita, prosoape curate, pesonal amabil, curatenie in fiecare zi in camera, aproape de plaja.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Ionut P. - Bucuresti
( sejur: 05.08.2016 - 07.08.2016 )
8.3
Experienta la hotelul Paradox a fost una placuta. Camerele spatioase, curate, personalul amabil, un avantaj (mai ales pentru familiile cu copii) a fost bucataria utilata.
Cu siguranta vom reveni!

Comentariu util ?
0 voturi 1 vot

Alina - Bucuresti
( sejur: 29.07.2016 - 01.08.2016 )
9.5
Curățenie, liniște, distanta fata de plaja mică.

Nu am nimic de reproșat.
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

George S. - Bucuresti
( sejur: 25.07.2016 - 30.07.2016 )
10
Un singur cuvant poate caracteriza noul hotel Paradox, avand in vedere locatia, conditiile de cazare, confortul si dotarile camerelor, curatenia si personalul, acesta fiind excelent.
Recomand cu caldura noul hotel Paradox, cat si terasa amplasata la parterul vilei cu acelasi nume, din str. Ion Movila nr.25, unde de multi ani sunt pastrate standardele de calitate raportate la pret. Am remarcat anul acesta prezenta unui ospatar - Justin - care prin atitudine si tinuta vestimentara exemplara, face cinste acestui loc.
Felicitari tuturor celor care au creat si dezvoltat reteaua hoteliera si de alimentatie publica paradox.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Camelia - Reghin
( sejur: 25.07.2016 - 30.07.2016 )
10
Respectarea exacta a conditiilor stabilite pentru cazare

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Dan - Tg Mures
( sejur: 18.07.2016 - 25.07.2016 )
8
Este nou,curat ,camerele spatioase

Am vorbit înainte să depunem avansul dacă avem voie să folosim bucătăria,ca suntem cu copii si au spus că da.Când am ajuns în prima zi obosiți de pe drum am făcut cartofi pai si ne-am pomenit cu proprietara ,în loc să ne ureze bun venit a zis că ne dă banii inapoi și să plecăm înalta parte. Așa ca ne-a stricat concediu din prima zi.Lipsa totală de amabilitate.El ne mai saluta dar ea nici vorbă.Precizez ca anume am vrut cu bucătărie ca altfel nici nu plateam avansul.
Nu are grătar precum spune si la bucătărie nu ai voie să faci prăjeli,deci mănânci sănătos.
Răspunsul unității: ( 31.07.2016 )

Cat ati stat in unitatea noastra ati monopolizat bucataria .Dimineata 2-3 ore ,la pranz 2-3 ore, seara la fel.Desi nu se fumeaza in spatiile publice ati fumat non stop cat ati stat in bucatarie.Si daca la mare se vine cu oala cu cratita cu tigaia si cu geamantanul cu carne, inseamna ca conceptia dvs despre vacanta difera de a noastra.Atat cat ati stat dvs hotelul a mirosit a bors ardelenesc ,a tocanita si a cartofi si carnati prajiti.Si in plus nimeni de la etajul superior nu s-a putut odihni la pranz intre 14-18.Chiar au intrebat alti turisti daca dvs nu aveti televizor in camera .Sunt curios daca ati fost primiti doi ani la rand in aceiasi locatie.De gratar nu scrie nicaieri ca ar fi si totusi v-am adus unul ca sa-l puteti folosi,dar ce-i drept nu v-am adus si carbuni.

Comentariu util ?
4 voturi 5 voturi
« Precedenta 1 2 Urmatoarea »
CONTACT
Receptie
0742 *** ***
vezi numerele de telefon
Solicită cazare