search
date_range

Apartament Evelin din Eforie Sud

Eforie Sud , str. Mircea Cel Batran, nr. 2B ,  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:9.7
location_on Localizare:10
Nota 9.9/10 Exceptional !
4 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni (3 recenzii din 4).

Recenziile apartamentului Evelin din Eforie Sud


   Manuel din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 11.09.2016 - 12.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie exemplara, mobilier nou
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
Răspunsul unității:
Mulțumim frumos si vă mai așteptăm !
   Claudia D. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 08.08.2016 - 20.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat personal foarte amabil
Proprietarul tine cont de cererea clientului
Un apartament foarte frumos amenajat foarte bine plasat, liniste,
Multumim Celor doua doamne care s au ocupat de curatenia apartamentului, cit si Dommului Andrei.
Recomandam cu incredere apartamentele aifen tuturor prietenilor din rominia cit si din franta !
La apartamentele Aifen vi client si pleci prieten !
Multumim tuturor !
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate ca ar trebui perdele duble si in salon pentru a impiedica patrunderea luminii in salon
O oglinda mai mare in camera
O mica veioza
Si daca este posibil o masina de spalat rufe !
   Ionela din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 24.06.2016 - 30.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja. Sunt magazine foarte aproape
apartament spatios, curat
Răspunsul unității:
Mulțumim frumos si vă mai așteptăm !
   Teodor C. din Orosfaia, B-n
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 19.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am vazut doar pe net apartamentul si mi-a placut mult cu proprietarul am vorbit la telefon.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Radu Marian
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,