Vila Madlenne Eforie Nord, comentarii

Vila Madlenne din Eforie Nord

Eforie Nord, bd-ul Republicii, nr. 33  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Vila Madlenne Eforie Nord


Cum poți lăsa o recenzie vilei Madlenne din Eforie Nord:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Dacă rezervarea s-a făcut telefonic, vă invităm să comentați serviciile unității de cazare în pagina Comentarii Facebook

Teodora - Cluj Napoca
( sejur: 15.08.2016 - 20.08.2016 )
4
Sincer nu am fost impresionat de nimic.. Ma așteptam la mai mult!

Distanța mare fata de plaja

curățenia in camere înseamnă: schimbat prosoape din doua in doua zile si cam atât! lenjeria de pat nu a fost schimbată nici măcar o data in 6 zile.. La 180 de lei pe noapte se putea mai bine

in camera 6 vine un miros oribil in baie (pe canalizare)

hârtia igienica trebuie aruncată in coșul de gunoi din baie dar am observat ca in multe locuri se cere asa ceva probabil e o problema cu canalizarea stațiunii.. Oricum mi se pare destul de nasol.. :(
Distanța fata de plaja
Curățenia in camere
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Karla - Buzau
( sejur: 25.07.2016 - 29.07.2016 )
8.7
Design de 10

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Marius - Arad
( sejur: 14.07.2016 - 21.07.2016 )
7.8
Camerele sunt frumoase moderne totul arata f bine personal amabil

Salteaua la cam 10 trebuie schimbata cabina de dus trebuie reparata curge PE la sifon SI se uda PE Jos
Comentariu util ?
3 voturi 0 voturi

Aurelia - Bucuresti
( turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 04.07.2016 )
4
Nu am de semnalat nimic la aceasta rubrica, din pacate. Am fost foarte dezamagiti - de la proprietari - la locatie si pana la femeile de serviciu.

Personalul necalificat sau ...pretentiile in care arata in poze vila - cer un serviciu corespunzator, incepand cu proprietarii care locuiau in aceeasi casa - te urmareau si te scanau de fiecare data cand intrai.
Femeile de serviciu - cu tigarea si cafeluta pe terasa. Chiar nu m am asteptat la asa ceva - in cele 10 zile de cazare - nu au intrat ,decat o singura data,sa dea cu mopul si au dat cu mopul doar in camere - nu si in toaleta sau pe balcoane. E inadmisibil asa ceva.
Am sesizat proprietarului iar acesta a motivat ca menajera a mintit ca le-am fi spus noi sa nu intre in apartament. Pacat. Apoi, dupa 'reclamatie', in decursul a zile am insistat sa se intre pt curatenie si schimbarea lenjeriei si a prosoapelor - abia dupa doua zile au intrat cu noi de fata. Lenjerie nu exista, iar prosoape....ni le-a trantit in brate cand ne a vazut prin vila.
Toata instalatia ruginita - de la toalete...de la bai...robinetii nu functioneaza, scurgerea lasa de dorit...si canalizarea si toaleta infundate si refulau...la bucatarie pe scurgere - refulau toate mizeriile si mirosurile.
Plus de asta nici nu te lasau sa pregatesti mancarea. In prima vizita la bucatarie - cand am clatit 2 pahare - s-a inundat de la scurgerea care refula. Am anuntat proprietarul -si ne a zis ca stie, ca e ok...iar a doua zi - dna camerista a dat vina pe noi ca am infundat scurgerea - iar dupa ce i am zis ca noi deja am vorbit cu proprietarii si ca ei stiau ca e asa pana sa ajungem noi - au iesit afara.
Cand ni s-a predat apartamentul pe unul dntre balcoane nu era curatenie facuta -exista o scrumiera cu tigari si in cosul de gunoi de la toaleta erau hartii, a trebuit sa le aruncam noi.
Pt ca aveam un copil mic - aveam si carut - la care au comentat mult - ba sa-l lasam afara - apoi au ocupat locul unde-l parcam, iar cand intram cu el - nu aveam voie sa-l impingem,trebuia sa-l caram pe sus.
Wi-fi....lasa si asta de dorit.
Peretii nezugraviti, neretusati.
Pozele nu sunt actualizare
Comentariu util ?
4 voturi 3 voturi

Bogdan - Alba Iulia
( sejur: 24.08.2015 - 29.08.2015 )
9
Camerele frumos amenajate , privelistea frumoasa spre mare ( din camera 1) , totul arata precum in poze.
Personal amabil
Am avut un sejur placut si recomandam

Comentariu util ?
1 vot 1 vot

Andreea-maria I. - Valenii De Munte
( sejur: 25.08.2014 - 30.08.2014 )
9.5
Informatiile afisate de catre proprietar pe turist info sunt toate conforme cu realitatea.Cu siguranta o sa mai revenim.

Nu am semnalat nemultumiri
Comentariu util ?
3 voturi 1 vot

Mihai - Brasov
( turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.08.2014 )
10
Raspuns foarte rapid. Bravo

Comentariu util ?
5 voturi 1 vot

Silvia - Bucuresti
( sejur: 04.08.2014 - 09.08.2014 )
3.7
Vila pe interior/exterior arata foarte bine (doar ca ne cazam in camere si nu in lobby sau pe holuri). Vreau sa multumesc doamnei (foarte sociabila si de treaba)care face curat in camere ca a facut tot posibilul ca sederea sa fie cat mai placuta. Chiar mi-a oferit dansa un uscator de par (care banuiesc ca-l avea de acasa) si ne intreba tot timpul cand ne vedea daca avem nevoie de ceva in camere.
Distanta pana la plaja debarcader este de 7-8 min de mers pe jos. Ca pozitionare, este aproape de centrul statiunii unde se gasesc restaurante, terase, market-uri etc.

Eu am rezervat 2 camere: una pentru un cuplu (in care m-am cazat eu), alta pentru un cuplu + copil. Surpriza a fost foarte mare cand am intrat in camere : ff. Mici. Clar acelea erau camere single si nu duble matrimoniale. Nu aveam nici unde sa ne punem hainele. Aveam doar un dulap inalt cu o latime de 40-50 cm . Am fost nevoita sa-mi tin hainele pe comoda de langa pat. La baie nu functiona un spot (prin urmare nu era foarte luminata), cabina de dus avea scurgerea infundata. In privinta cabinei de dus vreau sa specific ca in ciuda faptului ca era cu hidromasaj, acesta nu functiona. De asemenea, camera nu dispune de uscator de par asa cum este specificat pe site. Patul este intr-adevar de 2 pers, dar saltelele sunt f vechi si inconfortabile. In balcon (foarte mic) nu exista bec si nici macar intrerupator. Aerul conditionat nu l-am folosit pe tot parcursul sejurului. Nu stiu daca functiona pentru ca nu am avut telecomanda. Nu stiu ce se intamplase cu ea pentru ca a lipsit de cand am intrat in posesia camerei. Chiar si doamna care facea curatenie in camere a ramas surprinsa de lipsa telecomenzii de la aerul conditionat. Prietenei mele care a ocupat cealalta camera a beneficiat de o reducere din cauza faptului ca era camera mica, mai ales ca aveau si un copil.Bine inteles ca am solicitat si eu reducere pentru ca aceea nu era camera in care sa se cazeze 2 pers adulte, raspunsul fiind negativ pentru ca nu aveam copil. Persoana cu care am vorbit la telefon si am reclamat aceste lucruri a fost destul de agresiva, practic `s-a ratoit` la mine justificand, asa cum am specificat, ca nu-mi poate face reducere pentru ca nu am copil. Cand i-am spus despre baie (scurgere infundata, spot ars) m-a certat sunandu-mi de ce nu solicit sa mi se repare defectiunile. Consider ca aceste lucruri trebuie puse la punct inainte de sosirea turistilor si ca nu e normal sa dau telefoane pentru a mi se asigura conditiile promise. Iar in privinta uscatorului de par (eu nu l-am avut pe cel personal deoarece era spacificat ca toate camerele sun dotate cu asa ceva) am primit explicatia ca doar camerele de lux au. Nu era o problema daca specificau pe site acest lucru ca sa stie fiecare ce are de luat de acasa. Aceiasi problema o avea o alta doamna care renuntase sa-si ia uscatorul de par de acasa, iar in balconul persoanelor cu care am venit nu functiona lumina. Din pacate am mers intr-o perioada in care nu se mai gaseau locuri de cazare (sau ff greu) pentru ca as fi renuntat si as fi cerut banii inapoi. Bucataria este de asemenea mica, iar vila nu dispune de curte (doar un culoar in spatele casei unde am vazut de pe balcon ca sta catelul) in cazul in care vrei sa faci un gratar. Per total, nu se reflecta pretul in conditiile oferite.
Camerele (cel putin care le-am avut eu si prietenii mei) NU sunt camere duble. Au camere inegale ca marime in vila si ar trebui specificat acest lucru. Deci nu toate au min 15 mp. Nu exista uscator de par in toare camerele, nu au hidromasaj in bai.
Comentariu util ?
6 voturi 7 voturi

Claudiu - Ploiesti
( turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 06.08.2014 )
2
Desi raspunsul primit prin turistinfo a fost ca nu au camera disponibile, totusi eu am sunat direct la vila si am reusit sa rezerv un apartament pentru aceasta perioada.
Amenajari moderne, camera mari, frigider, tv(ff mic), aer conditionat(nu a functionat tot sejurul)

Pretul unei camera/apartament nu este acelasi cu cei care stau cu cheia la marginea drumului, de aceea te astepti la conditii sa fie in raport cu pretul. Aerul conditionat nu a functionat tot sejurul intr-un apartament cu doua camera. Desi proprietarul a facut tot efortul sa-l repare, a avut o atitudine buna oferindu-ne banii inapoi daca vrem sa plecam la alta cazarea(un pic greu in weekend),totusi disconfortul a ramas.
Angajatii cred ca sunt in vreun fel de conflict cu proprietarul ca nu au avut deloc o atitudine buna legat de acesta si de rezolvarea problemelor aparute,incurajandu-ne sa plecam si sa ne gasim in alta parte - `ca asa merita`!(o doamna mai in varsta de la receptie)
Curatenie in camera s-a facut numai dupa ce am insistat noi.
Distanta pana la plaja.
Pacat de investitia facuta si de atitudinea buna a proprietarului. Nota este acordata vilei - 8 si personalului - zero! Pentru proprietar - 9 !
Comentariu util ?
6 voturi 6 voturi

Chirilescu D. - Bacau
( sejur: 25.07.2014 - 30.07.2014 )
3.5
Aer conditionat in camera

Am efectuat un sejur de 7 zile (6 nopti) in cadrul acestei pensiuni. Inca din prima zi am observat lipsa prosoapelor din baie, astfel am rugat personalul de la receptie sa le furnizeze, primind confirmarea din partea lor ca problema va fi remediata in cel mai scurt timp posibil. Bineinteles ca acelasi raspuns l-am primit in fiecare zi timp de 5 zile, raspuns completat de scuza ca „cei care trebuiau sa le ridice sa le spele sunt din Constanta si nu au venit inca sa le preia”.

Mentionez ca pana in ziua a 5-a, zi in care am contactat managerul pensiunii, nimeni nu a intrat in camera nici macar sa dea cu mop-ul pe jos. Gunoiul l-am dus singur, iar hartia igienica mi-a fost furnizata de un paznic amabil pe la 2 noaptea dupa 4 nopti deja petrecute in unitatea aceasta, cand in criza de necesitate am iesit sa caut prin pensiune ajutorul necesar.

Sincer nu ma asteptam la asemenea servicii, de fapt ele au fost inexistente. Deci nu tu prosoape, nu tu room cleaning, nu tu inlocuit asternuturi...abia dupa 5 zile cand m-am enervat si l-am sunat pe acest domn Catalin, manager al pensiunii, au fost luate masuri de inlocuire a asternutului si ne-au fost acordate si prosoapele...dar stati sa vedeti ca nu se termina aici aventura.

In stilul caracteristic romanesc, domnul Catalin, administratorul sau managerul, in urma relatarii acestor probleme si in scopul remedierii amiabile a situatiei fara a mai exista un comentariu precum acesta, ne promite ca vom mai putea sta o noapte la aceasta pensiune la un pret negociat de 100 de lei, la care se va adauga un sejur gratuit la pensiunea Pandora din Sinaia perioada ramanand la latitudinea noastra, pensiunea fiind de asemenea in administrarea acestei persoane, oferta pe care am acceptat-o ulterior.

Ei toate bune si frumoase, dar in ultima zi de cazare rezervata(fara ziua promisa in plus) suntem sunati de la receptie cu 2 ore inainte sa eliberam camera ca nu s-a gasit nicio camera libera. Am ramas stupefiat, m-au sunat la 8 sa eliberez la 10 jumate, asta in contextul in care managerul cu o zi inainte imi promitea ca voi ramane inca o noapte cum stabilisem. M-am trezit fara cazare, sambata dimineata, in plin sezon.

Bineinteles ca l-am contactat din nou pe acest domn Catalin, dar nu a mai raspuns la telefon, in schimb mi-a transmis un sms pe care inca il detin pe telefon, in care imi spune ca nu s-a mai putut face nimic ( putea sa ma sune cu o zi inainte, aveau lista cu rezervari si plecari evident ), iar in legatura cu sejurul promis, sa sun eu la pensiunea Pandora de la Sinaia si sa rezerv. L-am rugat sa rezerve dumnealui in numele nostru si sa specifice faptul ca nu vom achita contravaloarea sejurului, oricum deja nu mai prezenta credibilitate, dar am vrut sa vad pana unde duce nesimtirea. Bineinteles ca in final nu a mai raspuns la telefon.

Am dorit sa relatez aceste aspecte pentru a veni in ajutorul celor care vor dori sa contracteze serviciile acestei pensiuni si se vor regasi in aceeasi situatie.

Domnule Catalin, daca veti citi aceste randuri, va sugerez sa constientizati rolul dvs de furnizor de servicii de turism si sa oferiti servicii de calitate pentru ca din cauza oamenilor ca dvs turismul romanesc e la pamant, oameni fara cuvant si bun simt care nu mai raspund la telefon nu vor ajunge sa ridice standardul turismului specific nici la jumatatea celui de peste granita de la bulgari. Daca eram in Bulgaria, probabil mai stateam inca pe atat in complimentele gazdei. La noi, am primit doar casuta dvs vocala si cateva sms-uri, in schimbul unor servicii de baza inexistente si a unor promisiuni nematerializate. Mai e cale lunga pana vom realiza ca serviciile de turism pot atinge un anumit standard cerut de consumator.

Cu stima,
Dorin Chirilescu
Comentariu util ?
14 voturi 9 voturi
« Precedenta 1 2 3 Urmatoarea »
CONTACT
Receptie
0733 *** ***
vezi numerele de telefon
Solicită cazare