search
date_range

Vila Lucmar din Eforie Nord 3 grade grade grade

Eforie Nord , str. Sportului, nr. 3 A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

record_voice_over Personal:9.3
insert_emoticon Servicii:8.5
lightbulb_outline Curățenie:9.5
weekend Confort:8.5
monetization_on Prețuri:8.8
location_on Localizare:9.8
Nota 9.0/10 Excelent !
10 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni (4 recenzii din 10).

Recenziile vilei Lucmar din Eforie Nord


   Alin din Tg Jiu Gorj
nota: 9.3
schedule sejur: 20.08.2016 - 27.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curtea vilei
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa internet
   Margit din Miercurea Ciuc
nota: 9.3
schedule sejur: 10.09.2016 - 13.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, aproape de plaja, curte frumoasa
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Mihaela Ioana din Cluj Napoca
nota: 9.5
schedule sejur: 25.07.2016 - 26.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja
-Fiind cu fetita de 1 an am putut sa ii gatesc
-Din punct de vedere al curateniei a fost ok
-Personalul f amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Strazile din imprejurimi...
   Irina G. din Piatra Neamt
nota: 8
schedule sejur: 21.07.2016 - 27.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia...totul era curat,distanta fata de plaja era foarte mica ,maxim 5 minute si linistea .Te puteai odihni fara nici o grija.Doamna care ne-a primit a fost amabila.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi mai o.k daca s-ar intra in camere si pe parcursul sejurului pentru a se mai aspira si spala pe jos....venind de la plaja se aduce nisip si nu e prea placut sa calci pe nisip in camera.
   Cristian R. din Bucuresti
nota: 5.3
schedule sejur: 12.08.2015 - 16.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Recomand cu incredere, vila noua, totul nou si aranjat cu bun gust, curatenie, propritara foarte amabila, si liniste.
Am fost 3 ani consecutivi si vor mai urma.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am sugestii.
   Sebastian din Brasov
nota: 8.2
schedule sejur: 17.08.2015 - 21.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta mica fata de plaja ( 2 minute)
Cele 2 foisoare din curte.
In fiecare zi se ridica gunoiul si de aducea hartie igienica.
thumb_down
Aprecieri negative:
La curatenie se mai poate insista.
In camera nr 2 unde am stat la baie nu exista suport pentru prosop( a fost rupt si nu s-a inlocuit) iar in momentul in care faci dus pardoseala se inunda cu apa.
Se aude din celelalte camere.
   Dragos din Ploiesti
nota: 6.7
schedule sejur: 13.06.2015 - 20.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta fata de plaja/centru
curtea interioara
thumb_down
Aprecieri negative:
Instalatia de la baie in camera 7
loc putin pentru haine, sifonier fara rafturi
nu existau scaune in camera
   Viorel J. din Bacau
nota: 9.8
schedule sejur: 05.09.2014 - 10.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil si simpatic, distanta mica fata de plaja si toate zonele de promenada, terase teatru..curatenie si liniste.!Abia asteptam sa revenim.
thumb_down
Aprecieri negative:
De schimbat salteaua patului..erau ceva arcuri care `se simteau`!
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Nu sunt adevarate parerile negative..referitaore la curatenie si personal
   Bianca N. din Brasov
nota: 9.8
schedule sejur: 02.09.2013 - 09.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost al-3-lea an cand am fost cazati aici pentru 7 nopti!Am fost foarte multumiti de serviciile pe care le ofera aceasta pensiune!Pensiunea este aproape de plaja,tranversezi strada si ajungi pe faleza,frumoasa,ffoarte curata,camera spatioasa,lenjerii albe din bumbac,personalul amabil,curte spatioasa!
   Arpad C. din Oradea
nota: 9.5
schedule sejur: 01.09.2013 - 08.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de plaja (1-2 min pe jos) si de centrul statiunii.
Personal amabil.
Am avut parte si de o surpriza foarte placuta camerele au fost curate si s-a facut curatenie in timpul sejurului, prosoapele si asternuturile au fost si ele schimbate. Ceea ce nu pot spune despre unitatile unde ne-am mai cazat pe litoralul romanesc.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Stela
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,