Hotel Mario Eforie Nord, comentarii

Hotel Mario din Eforie Nord

Eforie Nord, str. Grivitei, nr. 32  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Hotel Mario Eforie Nord


Total
9.4
Personal
9.7
Servicii
9.5
Curatenie
9.5
Confort
9.3
Pret / Calitate
9.3
Localizare
9
Toate recenziile (54)
 
Single Familie cu copii mici (22)
Cuplu tanar (15) Familie cu copii adolescenti (5)
Cuplu matur (10) Grup (2)
Cum poți lăsa o recenzie hotelului Mario din Eforie Nord:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Dacă rezervarea s-a făcut telefonic, vă invităm să comentați serviciile unității de cazare în pagina Comentarii Facebook

Aurel - Brasov
( sejur: 02.09.2016 - 07.09.2016 )
9.3
- o cladire noua, cu camere spatioase
- mi s-a oferit camera la primul etaj pt ca nu puteam sa urc mai multe scari
- personalul foarte de treaba.

- cu siguranta si le cunosc ei mai bine si le vor rezolva
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Ionut - Bucuresti
( sejur: 30.08.2016 - 03.09.2016 )
9.3
Amabilitatea personalului, curatenia si dimensiunea camerei, amplasarea hotelului intr-o zona linistita.
O mentiune speciala pentru plasa de insecte montata la geamul principal al camerei + cel de la baie, un punct cheie considerand ca zona abunda de diverse insecte. Poti lasa linistit geamul deschis pentru aerisirea camerei pe tot timpul zilei, fara sa te temi (ca in alte locatii), ca trebuie sa treci prin 2-3 reprize de vanatoare de insecte in fiecare zi.
Ca un plus deosebit, noi am facut rezervarea cand pretul per noapte dupa 1.09 era de 100 RON. Intre timp pretul a crescut la 130 RON, insa conditiile rezervarii nu s-au schimbat, ceea ce ne-a lasat o impresie foarte placuta de seriozitate a personalului.

Doar un minus al locatiei - distanta fata de centrul statiunii (Belona) - cca 20-25 min mers agale, mai ales considerand ca terasele si restaurantele din zona Acapulco/Debarcader sunt sub-mediocre, in cele mai fericite cazuri.
Dar chiar si asa, se poate trece cu usurinta cu vederea considerand restul plusurilor. Considerati ca faceti o plimbare inainte si dupa masa :)
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Romeo - Bucuresti
( sejur: 22.08.2016 - 28.08.2016 )
10
Ospitalitate omenie desckidere pentru dialog curatenie.Sincer ok.De promovat.

Nu am nemultumiri.
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Mihaela Florentina T. - Bucuresti
( sejur: 25.08.2016 - 28.08.2016 )
9.8
Curatenia ,camerele frumos mobilate ,patroana si angajatii foarte amabili .

Nemultumirile au fost legate de praful existent datorita reabilitarii falezei dar acest lucru nu tine de proprietarul hotelului ci de primarie.
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Elena - Onesti
( sejur: 22.08.2016 - 26.08.2016 )
10
Camerele corespund fotografiilor, sunt foarte curate, personalul e amabil si discret. Atmosfera e una linistita, e un loc ideal daca vrei sa te odihnesti. Distanta fata de plaja este una destul de mica, daca te straduiesti in 5 minute poti ajunge la plaja, altfel, in 10 minute ajungi lejer.Locurile de parcare sunt suficiente.

Nu stiu daca problema apartine administratorului hotelului, sau altora care au in proprietate terenul din imediata apropiere, ca detaliu, ar fi placut ca respectivul teren sa fie ceva mai ingrijit, nu m-a deranjat, insa un turist ceva mai pretentios si-ar dori o priveliste mai placuta.
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Iosif - Piatra Neamt
( sejur: 22.08.2016 - 26.08.2016 )
8.2
Liniste, amabilitatea personalului

Schimbarea mochetei din camera
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Madalina - Giurgiu
( sejur: 18.08.2016 - 23.08.2016 )
9.2
Curatenie, confort, ospitalitate.
Personal am numai cuvinte de lauda: discretie si bun simt.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Alexandra - Otopeni
( sejur: 19.08.2016 - 22.08.2016 )
9.3
Angajații sunt amabili. Mereu dornici sa te ajute.

Un miros de canalizare în baie. Mobilierul pe alocuri era rupt sau cu defecte, ora de cazare este cam tarzie, mai ales dacă ai nevoie sa îți culci copilul, deși recunosc personalul a încercat sa ne ofere camera mai devreme,în funcție de cat de repede se elibera și cat de repede terminau curățenia.
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Florin S. - Iasi
( sejur: 15.08.2016 - 21.08.2016 )
10
Curatenia, amabilitatea angajatilor

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Alexandru Daniel - Slobozia
( sejur: 15.08.2016 - 20.08.2016 )
10
Personalul foarte amabil, camera foarte curata, spatioasa, dressing mare, totul functional, foarte aproape de plaja si de centru, intr-un cuvant: extraordinar. Nu merita 2 stele ci 3 lejer. Superb. Multumim echipei Hotel Mario pentru sejur. Promitem ca ne vom mai caza la acest hotel. Recomandam cu incredere

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi
« Precedenta 1 2 3 4 5 6 Urmatoarea »
CONTACT
Receptie
0743 *** ***
vezi numerele de telefon
Solicită cazare