search
date_range

Hotel Mario din Eforie Nord 2 grade grade

Eforie Nord , str. Grivitei, nr. 32  
​Capacitate: 54 adulți și 14 copii în 24 spații de cazare.
Construit in anul 2011 , Hotelul Mario este situat in zona de nord a statiunii Eforie Nord , la aproximativ 400 m de plaja.

Hotelul Mario, este structurat in 20 de camere duble si 4 camere triple. Camera dubla este dotata cu pat matrimonial, iar cea tripla beneficiaza de un pat matrimonial plus un pat single.

Cele 24 de camere spatioase ale hotelului Mario sunt prevazute cu balcon şi includ conexiune gratuita de internet Wi-Fi, programe TV prin cablu, aer condiţionat, frigider şi baie proprie cu cabina de dus.
De asemenea Hotelul Mario dispune de parcare privata cu supraveghere video.

Regimul de inaltime al unitatii este P+4 (partial) si nu este dotat cu lift.

Pentru confirmarea rezervarii este necesar achitarea a cel putin 30% din valoarea sejurului.

SC Ricardo Petra SRL

iban : RO94btrl01401202363089XX

Banca Transilvania Constanta


Va asteptam cu drag!
Nota 9.4/10 Excelent !
54 recenzii
Aurel din Brasov (08.09.2016)

- o cladire noua, cu camere spatioase - mi s-a oferit camera la primul etaj pt ca nu puteam sa urc mai multe scari - personalul foarte de treaba.

CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Receptie
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,