search
date_range

Hotel Lira din Eforie Nord 2 grade grade

Eforie Nord , str. Andrei Muresanu, nr. 8  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

record_voice_over Personal:8.8
insert_emoticon Servicii:9.3
lightbulb_outline Curățenie:9
weekend Confort:9.4
monetization_on Prețuri:9.6
location_on Localizare:8.9
Nota 9.1/10 Excelent !
18 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni (8 recenzii din 18).

Recenziile hotelului Lira din Eforie Nord


   Loredana Ganriela din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 16.07.2016 - 30.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este situat aproape de plaja ( 3 min) , dar si de centrul stațiunii (2min). Este bine îngrijit si personal foarte amabil. Grădina mare din fata hotelului oferă mult aer proaspăt si atenuează zgomotul turiștilor. Pret - calitate este foarte bine. Vin aici de 8 ani si sunt tare multumita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul minus este ca nu avem unde sa uscam proasoapele...dar sunt sigura ca se va găsi o soluție...
   Daniel K. din Bistrița
nota: 9
schedule sejur: 24.07.2016 - 30.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia ,pt că e aproape de plajă,liniștea (evitând serile când sunt concerte)deși se aud pe toată strada nu doar la lira și nu e din cauza hotelului și faptul că doar cu o rezervare telefonică ai siguranța că nu pierzi vremea prin stațiune căutând cazare,doamna Cristina face treabă bună .venim de 5 ani aici și suntem foarte mulțumiți.An de an am văzut schimbări in bine.Incă nu am plecat și deja ne gândim să revenim la anul.Alegeți cu încredere Hotel Lira
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fii doar faptul că ar trebui amenajat ceva pt uscarea prosoapelor și a costumelor de baie și o mică cantină să luam masa aici(știu că a fost și că mâncarea era bună și ieftină)
Răspunsul unității:
Ne bucuram ca va simtiti bine la noi, si va multumim pentru apreciere. Va asteptam cu drag si anul viitor!
   Alexandra din Targoviste
nota: 9.3
schedule sejur: 25.07.2016 - 27.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia foarte apropiata de plaja/restaurante. Personalul de la hotel, care a fost foarte amabil si ne-a pus la dispozitie o camera sub cheie unde sa ne putem lasa bagajele pana intram in posesia camerei, precum si baie+dus.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera nu a avut aer conditionat. Am lasat fereastra deschisa si a fost ok pana la urma.
   Gabriel din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 26.06.2016 - 29.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie linistita, teatrul de vara foarte aproape.
   Gutu M. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 17.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost foarte încântați , de fiecare dată când ne - am cazat în această unitate . Te întâmpină un om deosebit , în persoana Doamnei Mariana ( îmi cer scuze , dar nu cunosc numele de familie !) , administratorul . Intelegere , promptitudine , curățenie ! O vorbă caldă, prietenoasă ( ceea ce nu prea vezi la multe hoteluri , cu mai multe steluțe!) , impresia continuă că te afli acasă! Raport calitate / preț excelent . Acces bucătărie, grătar, terasă . Încă o dată - mulțumim frumos pentru toate acestea !
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcarea ceva cam mică, dar având in vedere că această locație a fost construită cu ceva vreme in urmă ( când nu prea aveau mulți mașini) , nu sunt convins că ar trebui să o considerăm neapărat un minus . La urma urmelor unitatea păstrează farmecul acelor vremuri , când nu eram sufocati de atâtea masini !
   Carmen P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 27.06.2016 - 01.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat linistit. M-am simtit f bine. Miltumesc mult
   Stefan C. din Bucuresti
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 21.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu mi-a plăcut ca pernele erau foarte uzate si patate ,la fel si lenjeria de pat. In baie era igrasie si apa vurgra mai mult rece. In general curățenia lasa foarte mult de dorit.de aceea am si renunțat la cazare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar trebui schimbat personalul care se ocupa cu curățenia si in general îmbunătățirea mobilierului care e foarte vechi . La prețul de 60/noapte igiena lăsa mult de dorit. Ar tb scăzut prețul. Dovada ca peste drum am găsit condiții excelente la același preț.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Condițiile din camere . Se vede f clar care un hotel vechi, inclusiv mirosul si canapelele de pe hol. Noi am văzut trei camere,si desi se spune ca a fost renovat anul trecut daca păstrați mobilierul vechi si nu se face curățenie condițiile lăsa mult de dorit.
Răspunsul unității:
Mobilierul a fost schimbat la inceputul anului trecut, iar pozele afisate pe site sunt reale, nu putem afisa poze cu alte camere decat cele care sunt in hotel. Oricum va multumim pentru recenzie si ne bucuram ca v-am cunoscut!
   Florin I. din Fierbinti
nota: 7.2
schedule sejur: 18.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, wifi gratuit, linistit.
Perfect pentru relaxare. Pretul e ok raportat la conditiile oferite.
thumb_down
Aprecieri negative:
Miros neplacut ce vine din baie, iar presiunea apei a fost foarte mica. Fara balcon.
   Claudia din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 18.07.2015 - 21.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport calitate pret ok, personal foarte amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar trebui ceva amenajat pentru uscarea prosoapelor
   Ilie M. din Sebes
nota: 9
schedule sejur: 18.06.2015 - 03.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, discretie, receptivitate
Răspunsul unității:
Ne bucuram ca v-ati simtit bine!
   Cristian T. din Bucuresti
nota: 7.5
schedule sejur: 29.06.2015 - 04.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul de la receptie este specializat, confortul este ok, pretul este pe masura stelelor (probabil cel mai ieftin hotel, tinanand cont de distanta foarte apropiata de centru, teatru de vara, plaja)
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul de curatenie mai trebuie instruit putin.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru recenzie si va asiguram ca vom tine cont de sfatul dvs.
   Vlad-codrin A. din Tirpesti,petricani
nota: 10
schedule sejur: 23.07.2014 - 28.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Din punctul meu de vedere cea mai bun loc de cazare raportat la pret/calitate/distanta de principalele pucte de interes, si aproape de orice plaja, un loc linistit si aproape de Teatrul de Vara
Răspunsul unității:
Va asteptam cu drag si anul viitor!
   Anica F. din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 03.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am facut rezervare la hotel ,,Lira``dar din motive personale am renuntat. Am vorbit telefonic cu personalul hotelului si chiar am fost impresionata de detaliile pe care mi le-a oferit si tin sa multumesc pe aceasta cale, chiar si in momentul cand am renuntat , au fost amabili si ca oricand pot reveni cu placere! Multumesc!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nemultumiri nu sunt!cred ca ar fi fost ok!
   Violeta din Bucuresti
nota: 7.5
schedule sejur: 16.07.2014 - 20.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost impreuna cu familia in Iulie la acest hotel si am stat 4 nopti. A fost foarte bine pentru 2 stele cat are acest hotel. Chiar am fost placut surprinsi. Am fost al doilea an si sunt incantata de seriozitatea lor . Hotelul are inca un aer de vechi dar este foarte curat.
Răspunsul unității:
Ne bucuram ca v-ati simtit bine si speram sa ne revedem si anul viitor.
   Roxana din Brasov
nota: 9.8
schedule sejur: 20.07.2013 - 26.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Multumiti de modul cum am fost primiti si tratati. S-au schimbat prosoapele de cate ori a fost nevoie, lenjeria de pat de asemenea a fost schimbata, alba, curata, impecabila. Am apreciat faptul ca in fata baii era un covoras:) Stim de ce... Multumim
Răspunsul unității:
Ne bucuram ca v-ati simtit bine si speram sa ne vedem si anul viitor.
   Simona C. din Timisoara
nota: 8.2
schedule sejur: 01.08.2013 - 08.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, amabilitatea angajatilor, apropierea de plaja.
thumb_down
Aprecieri negative:
Din camera se aud toate spectacolele de la Gradina de vara a statiunii. Nu e vina personalului acestui hotel, dar e motivul pentru care nu am putut sta aici decat 3 zile.
   Roxana B. din Brasov
nota: 9.8
schedule sejur: 06.07.2012 - 12.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte placut, si ambientul.
thumb_down
Aprecieri negative:
La iesirea din baie, datorita gresiei de pe hol (care era uda) copiii au alunecat, lovindu-se.
O propunere ar fi un covoras pus la iesirea din baie.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru sesizare si va asiguram ca vom rezolva aceasta problema. Va asteptam cu drag si anul viitor!
   Mihai Radu G. din Craiova
nota: 9.8
schedule sejur: 18.07.2011 - 24.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cel mai mult m-a incantat seriozitatea personalului de la receptie si restaurant, adica: facut rezervarea telefonic si doar atat, fara nici un fel de acont in prealabil, ci doar verbal care inseamna mult si mai mult decat atat, era pentru prima data cand veneam la Hotel Lira; pretul a fost cel convenit initial, nimic in plus; conditii de curatenie in restaurant; mancarea foarte buna si foarte convenabila ca pret. Toate astea la nivelul anului trecut. Am trecut si anul acesta (in trecere fiind) si doar am mancat acolo o masa pentru ca stiu cum se mananca. Aceeasi amabilitate pe care o cunoscusem deja.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipseste aerul conditionat. Stiu ca este o investitie considerabila dar imbunatateste confortul. Personal nu pot sa spun ca i-am simtit lipsa, pentru ca hotelul fiind situat intre pomi, nu este prea cald. Sau poate ca nu am stat la etajele superioare si nu am simtit acest lucru.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Cristina
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,