Hotel Grand Eforie Nord, comentarii

Hotel Grand din Eforie Nord

Eforie Nord, str. Republicii, nr. 1  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Hotel Grand Eforie Nord


Total
-
Pentru a ne asigura ca va oferim o medie relevanta si care sa reflecte serviciile actuale, media generala se calculeaza doar daca unitatea are minim 3 recenzii de la turisti cazati in ultimele 14 luni.
Toate recenziile (7)
 
Single (1) Familie cu copii mici (1)
Cuplu tanar (1) Familie cu copii adolescenti (1)
Cuplu matur (1) Grup (2)
Cum poți lăsa o recenzie hotelului Grand din Eforie Nord:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Dacă rezervarea s-a făcut telefonic, vă invităm să comentați serviciile unității de cazare în pagina Comentarii Facebook

Camelia - Brasov
( sejur: 30.08.2016 - 04.09.2016 )
8.2
Piscina,jacuzzi si sauna....atmosfera in general ok. Pentru familii cu copii

Curatenia in gradina...pozitionarea balconului catre bucatarie...aspectul interior al curtii spre bucatarie ,dezolant,lipsit de intimitate.
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Didina L. - Călărași
( sejur: 18.10.2015 - 23.10.2015 )
8.5
Mi-a plăcut că mi-au respectat rezervarea şi tariful( deşi am mai stat o zi în plus). Hotelul fiind în vecinătatea Bazei de tratament, am putut să beneficiez de un tratament de specialitate. Confortul camerei şi hotelului corespunde ofertei şi cred că şi gradului(asemănător cu Grecia-Paralia Kat.)

Am sesizat cum că după primele 2 zile în camera mea nu se încălzea caloriferul, deşi cel de pe scară era ferbinte . Recepţionera mi-a sugerat să folosesc aerul condiţionat, dar acesta era doar pentru rece. A doua zi a venit camerista, a văzut că nu merge caloriferul şi a plecat zicând că va trimite instalatorul. Apoi am mai atentionat a doua receptioneră care a promis că trimite pe cineva să verifice dar nu a venit nimeni şi nici nu mi-au mai răspuns la telefonul din cameră. Adevărul e că nu era prea frig afară dar mi s-a părut anormal ca pe hol să fie mai cald ca în camera mea şi uşa exterioară de la scară era aproape permanent deschisă . Camera alăturată era mai caldă şi nu locuia nimeni. Nu am solicitat schimbarea camerei în speranţa că se va rezolva. Aş acuza personalul de indolenţa şi pe mine... Mă paşte mereu ghinionul( evident desigur). Asta e .
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Nicolae - Buzau
( sejur: 29.08.2015 - 04.09.2015 )
4
Este la strada principala .

Din 6 nopti doar 2 am avut liniste , restaurantul fiind foarte aproape de camere , muzica foarte tare , chiar daca am sesizat la receptie nu sa luat nici o masura , intr-o seara a tinut muzica [ manele ] pana la 6 dimineata ,in celelalte pana pe la 2 noaptea .Sesizarile au fost facute de mai multe persoane dar fara nici un rezultat .Distanta fata de plaja este foarte mare , vreo 600m . In 7 zile au fost schimbate prosoapele doar o singura data cand sa facut si curatenie .Pentru 3 stele aveam pretentii mai mari , am fost la neptun la 2 stele si aveam curatenie in fiecare zi in camera , Este ca la pomul laudat . Pacat NU recomand .
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Alexandru - Bucuresti
( turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 12.08.2013 )
1
Nu au raspuns solicitarii de cazare asa ca am mers in Bulgaria.. Unde e mult mai bine... Mai politicosi si interesati sa satisfaca clientii.
Comentariu util ?
2 voturi 0 voturi

Marius - Pitesti
( sejur: 08.06.2013 - 10.06.2013 )
9
Personal foarte amabil si calificat, mancarea a fost foarte buna, camere curate, posibilitati de relaxare in cadrul unitatii.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Cornelia Marilena G. - Bucuresti
( sejur: 30.12.2012 - 02.01.2013 )
10
Mancare foarte buna, servire prompta.
Totul este nou si foarte frumos.

Finisajele lasa de dorit-nu se inchideau bine usa spre balcon si intra frig.
Nu se inchidea bine usa de la wc; wc se defecta frecvent( curgea apa ).
Comentariu util ?
0 voturi 2 voturi

Paula N. - Bucuresti
( sejur: 14.05.2011 - 28.05.2011 )
10
Personal amabil, camere curate, distanta mica pana la sanatoriul de tratament.

Bonurile valorice pentru mese nu au fost date din prima zi. Sugestia noastra este de a se face un meniu fix pentru demipensiune, si nu cu bonuri valorice, deoarece in felul acesta se depaseste mult valoarea bonurilor, mai ales pentru cina.
Comentariu util ?
1 vot 2 voturi
CONTACT
Receptie
0729 *** ***
vezi numerele de telefon
Solicită cazare