Hotel Coralis Eforie Nord, comentarii

Hotel Coralis din Eforie Nord

Eforie Nord, str. Marii, nr. 6  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Hotel Coralis Eforie Nord


Total
-
Pentru a ne asigura ca va oferim o medie relevanta si care sa reflecte serviciile actuale, media generala se calculeaza doar daca unitatea are minim 3 recenzii de la turisti cazati in ultimele 14 luni.
Toate recenziile (7)
 
Single Familie cu copii mici (1)
Cuplu tanar (2) Familie cu copii adolescenti (2)
Cuplu matur (1) Grup (1)
Cum poți lăsa o recenzie hotelului Coralis din Eforie Nord:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Dacă rezervarea s-a făcut telefonic, vă invităm să comentați serviciile unității de cazare în pagina Comentarii Facebook

Diana - Pitesti
( sejur: 06.09.2016 - 10.09.2016 )
9.2
Foarte curat, aproape de plaja, mancare buna, balcon la fiecare camera, vederea

Semnal Wifi destul de slab, ar trebui ca toate camerele sa aiba plasa impotriva tantarilor la geamuri, atitudinea doamnei de la receptie ar mai trebui imbunatatita, la fel si a celor de la restaurant (o parte), ma asteptam sa fie mai dragute...
Ce nu mi-a placut si mi s-a parut nu tocmai aproape de adevar, este ca pe pagina lor de pe Turistinfo scrie ca in perioada 5-30.09.2016 tariful de cazare/camera este de 90 lei, iar la telefon doamna de la receptie mi-a spus ca se aplica doar pentru 5 nopti, nu este tocmai in regula, va rog sa scrieti oferta exacta pe site pentru a nu induce oamenii in eroare!
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Cristi M. - Pitesti
( sejur: 25.08.2016 - 28.08.2016 )
9.7
Apropierea de plaja
Restaurant propriu cu mancare buna
Camera confortabila
Personal amabil

Poate baia ar fi putut sa fie mai mare
ar fi ideal daca s-ar face curat si sub pat.
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Constantin - Bucuresti
( sejur: 07.08.2014 - 12.08.2014 )
7.3
- camera cu mobilier nou, tv LCD, mini frigider, aer conditionat, curatenie zilnica.
- mancare buna in restaurantul propriu, preturi bune.

- in camera, la receptie sau la terasa restaurantului nu am avut internet wireless; pe telfonul mobil am receptionat semnal foarte slab al retelei `coralis4` (parola coral) si dupa introducere parola, statusul conectarii la retea se schimba din 2 in 2 secunde din Connecting in Disconnected...si tot asa. Deci fara internet.
- parola pentru conectare la reteaua wireless, pentru a avea acces internet, nu era scrisa pe foaia cu informatii gasita langa TV. Nu era scrisa nicaieri. Trebuia sa iesi din camera si sa cauti prin restaurant, un angajat care sa stie sa-ti spuna ce parola sa folosesti. La receptie oricum nu era nimeni.
- nu exista un semn de hartie, cu textul `Va rugam nu deranjati`, pe care sa-l agati pe clanta usii de la intrare in camera, pe exterior, pentru ca doamna de la curatenie sa stie si sa nu intre peste tine in camera, atunci cand tu esti in camera si dormi sau faci altceva. Mie mi s-a intamplat asta, noi eram in camera, a descuiat usa si a intrat peste noi. Iar asta e destul de deranjant, si pentru ca intra imediat, dintr-o data auzi cheia in yala si imediat a si intrat in camera... Nu mai ai timp de reactie. Cred ca nu era prea greu sau prea costisitor sa se printeze un astfel de semn de hartie, sa-l ai in camera iar personalul de la curatenie sa stie sa nu intre in camera atunci cand observa acel semn agatat pe usa. Dar asta tine de respect fata de client si la noi nu prea exista. Si nu se poate spune ca vila a fost deschisa abia in acest sezon si acest detaliu a fost scapat din vedere. Vila functioneaza din 2010, de 4 ani.
- lenjeria de pat este apretata si ai senzatia ca dormi pe o prelata auto, aspra.
- receptionera, Cristina cred ca se numeste, o gasesti la receptie doar daca ai mare noroc, tot timpul e plecata. Am reusit sa o prind la receptie si am sesizat faptul ca e ars becul din holul pensiunii iar seara nu vad sa descui camera. Mi-a zis ca se va rezolva, eu i-am multumit insa nu a considerat necesar sa-mi raspunda. Am facut sesizarea vineri dimineata iar seara era la fel, abia sambata a fost remediata problema. Receptionera nu a fost prezenta nici cand am facut check-out, dimineata la ora 10:20. A trebuit sa predau cheia de la camera, barmanului din restaurant.
- daca iei micul dejun (l-am luat de 2 ori, in 2 zile) in restaurantul propriu, trebuie sa astepti 25-30min pana iti vine mancarea iar atunci cand vine, parte din mancare este deja rece. Am avut mic dejun englezesc, continea si cativa cartofi prajiti care erau deja reci. Deci mancarea este buna, serviciile nu.
- servirea in restaurant, la micul dejun, a fost facuta de o chelnerita blonda, cu ochelari si mai in varsta. E o femeie foarte plictisita de ceea ce face si cred ca trata clientii ca pe un rau necesar. Eu i-am facut semn, in timp ce trecea printre mese (vroiam sa-i cer nota), m-a vazut si a bagat imediat privirea in pamant.. S-a facut ca nu a vazut nimic. A dus mancare la alta masa, a debarasat alta masa si intr-un final a venit la masa noastra, cu nota de plata. Deci a vazut ca i-am facut semn, a inteles, dar incerca sa evite interactiunea cu clientul.. Iar asta era de dimineata, cu doar 4-5 mese ocupate, din 20 cred. Nu cred ca era deja obosita pentru ca ziua abia incepuse...
- la check-in nu am fost intrebat daca am nevoie de loc parcare, desi pe turistinfo.ro scrie ca vila are si parcare proprie. Oricum, eu am gasit un loc de parcare pe strada, ceva mai departe de vila.
In camera nu am avut baie cu cada, doar cabina de dus. Nu m-a deranjat insa e o informatie care nu e conforma cu realitatea.
Nu exista internet in camera/balcon. Exista semnal foarte slab si nu te poti conecta la retea.
Comentariu util ?
4 voturi 2 voturi

Cristian M. - Pitesti
( sejur: 05.08.2013 - 09.08.2013 )
10
F. Curat, menaj facut zilnic, personal amabil
camera cu tot ce ai nevoie (inclusiv ac si minibar)
foarte aproape de plaja

Nu e cazul
Comentariu util ?
4 voturi 1 vot

Gabriela T. - Bucuresti
( sejur: 01.08.2013 - 08.08.2013 )
9.3
Fata de anii trecuti s-au remediat problemele cu scurgerea la cada de dus (nu se mai inunda baia), curatenia in camera se face zilnic, se schimba prosoapele la 2 zile si lenjeria la 3 zile. Un lus este si introducerea micului dejun si a bonurilor valorice.

Este necesar diversificarea micului dejun. Toate variantele de mic dejun sunt pe baza de omleta.Nu poti manca zilnic oua.Ar trebui avut in vedere si variante de mic dejun pentru copii.
Comentariu util ?
5 voturi 1 vot

Roxana Crina B. - Bucuresti
( sejur: 28.07.2013 - 04.08.2013 )
10
Bun raport calitate pret, multumita de alegerea facuta, merita sa mai revin si in viitor .
Deci se poate si la noi cand vrem si suntem interesati. Felicitari conducerii vilei!!!!

Comentariu util ?
1 vot 1 vot

Cristian C. - Bucuresti
( sejur: 26.07.2013 - 28.07.2013 )
9.2
Curat, locatie excelenta, autoservire cu foarte multe feluri de mancare proaspata.

Personalul de la autoservire nu este prea profi, mai ales unele dintre ospatarite
Comentariu util ?
5 voturi 1 vot
CONTACT
Mioara
0721 *** ***
vezi numerele de telefon
Solicită cazare