Hotel Azur din Eforie Nord

Eforie Nord, bd-ul Tudor Vladimirescu, nr. 23  
​Capacitate: 130 adulți și 65 copii în 65 spații de cazare
Hotel Azur a fost complet renovat la conditii de 3*, este situat in inima statiunii Eforie Nord, cu o locatie deosebita, pe faleza, in zona Debarcader la numai 20 metri de mare.

Zona ideala, in km 0 al statiunii Eforie Nord, zona Debarcader, unele camere chiar avand vedere la mare dintr-o parte.

! Un hotel ideal pentru familisti cu un buget restrans si care doresc sa stea in buza marii, un hotel Best Seller din Eforie Nord cu tarife foarte bune si competitive cu toate conditiile oferite. !!
Dotari camere: Camerele au fost complet renovate, cu parchet pe jos si toate dotarile aferente:

- Aer conditionat in majoritatea camerelor
- frigider minibar
- Tv cablu
- Jumatate din camere au si balcon
- Baie proprie cabina dus
- Internet wireless


Hotel Azur, chiar daca este un hotel de 2* ofera fara probleme toate dotarile si conditiile unui hotel de 3*, exceland prin curatenia exemplara si prin lenjeria si prosoapele schimbata la 2 3 zile maxim.

Exista un singur tip de camere, cu pat mare matrimonial, si gazduim si 2 adulti cu 2 copii pana in 12 ani cu un pat suplimentar in camera.

Primul copil pana in 7 ani este cazat Gratuit in camera cu parintii.

Foarte Important: Acceptam si Tichete de Vacanta.

Va asteptam la mare sa va facem un concediu cat mai fericit.

Pentru weekend sau minim 2 nopti cazare, tarif majorat cu 20% fata de pretul initial din tabel.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check internet wireless
  • check plata cu tichete de vacanță
  • check room service
  • check terasă

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.