Hotel Apollo Eforie Nord - TURIST INFO .ro

Hotel Apollo din Eforie Nord

Eforie Nord, str. Perla Marii, nr. 13  
Despre Hotel Apollo
Mai multe imagini
picpicpicpicpicpicpicpic
Nota 8.2/10
20 recenzii

Camere frumoase,curate....schimbarea prosoapelor murdare se face zilnic,piscina de nota 10...raport pret calitate foarte bun.........in doua cuvinte foarte frumos... Vom reveni si anul viitor!

... citeste mai mult

Hotelul Apollo*** vine intampinarea tuturor turistilor care vor sa petreaca un concediu placut si relaxant pe litoralul romanesc!

Dotari generale:restaurant, bar de zi, piscina pentru adulti si piscina copii, centrala termica proprie terasa in curtea hotelului, loc de joaca pentru copii.

Dotari camere: aer conditionat, TV LCD, frigider, baie cu dus, telefon, balcon la fiecare camera, mocheta in camere si pe holuri, internet Wi-Fi in toate camerele.

Servicii fara plata: trezirea turistilor, transmiterea de mesaje, pastrarea obiectelor de valoare in seif, acces internet wireless la receptie

Servicii cu plata: servicii de telefonie si fax, inchiriere jocuri (table, rummy) parcare

Servicii masa: restaurant propriu cu specific romanesc si international.

Servicii tratament: Baza de tratament Ovicris

Servicii copii (in camera cu doi adulti):

0-6 ani- gratuitate la cazare fara pat suplimentar
6-12 ani- gratuiate la cazare fara pat suplimentar
Copiii peste 12 ani achita 50% din valoarea unui loc de cazare cu pat suplimentar

Intr-o camera dubla se vor caza 2 adulti si maxim 2 copii!


FACILITATI DE CAZARE:
acces la bucatarieacces la bucatarie
barbar
foisor in curtefoisor in curte
frigider in unitatefrigider in unitate
gradina/curtegradina/curte
internet wirelessinternet wireless
livingliving
loc amenajat de joacaloc amenajat de joaca
parcareparcare
pat bebepat bebe
piscinapiscina
plata cu cardulplata cu cardul
restaurantrestaurant
sala de mesesala de mese
scaun bebescaun bebe
seif la receptieseif la receptie
spalatoriespalatorie
terasaterasa
tichete de vacantatichete de vacanta
TV in livingTV in living
FACILITATI IN CAMERE:
aer conditionataer conditionat
baie in camerabaie in camera
camera cu TVcamera cu TV
camere cu balconcamere cu balcon
frigider in camerafrigider in camera
internet in camerainternet in camera
telefon in cameratelefon in camera
uscator de paruscator de par
0 voturi 0 voturi
Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea?
Capacitate: 222 locuri in 111 camere

Oferta specială

(valabila pana la 18.09.2015) actualizată acum 39 zile
Descrierea ofertei:

Hotel Apollo***

Litoralul pentru toti toamna 2015

Oferta noastra speciala pentru programul "litoralul pentru toti toamna 2015" la Hotel Apollo*** include:

31.08 - 11.09.2015

• 6 nopti de cazare fara mic dejun, pentru 2 persoane in camera dubla standard - 418 lei/pachet
- 6 nopti de cazare cu mic dejun inclus pentru 2 persoane, in camera dubl standard - 634 lei/pachet

12.09 - 18.09.2015

• 6 nopti de cazare fara mic dejun, pentru 2 persoane in camera dubla standard - 330 lei/pachet
- 6 nopti de cazare cu mic dejun inclus pentru 2 persoane, in camera dubla standard - 546 lei/pachet

Turistii beneficiaza de:
 acces gratuit la piscina hotelului
 sezlonguri gratuite
 acces gratuit la piscina pentru copii
 acces la spatiul de joaca pentru copii
 internet wireless gratuit in camera, la receptie si la piscina hotelului

Alte facilitati ale hotelului:
 restaurant a la carte cu specific national si international
 bar la piscina

Programul se desfasoara in perioada 31.08 - 18.09.2015

0 voturi 0 voturi
Detaliile acestei oferte sunt cele comunicate la telefon?
PROCEDURA REZERVARE / RECENZII
  1. Pentru a evita orice neplaceri cu retinerea camerelor, chiar daca ati vorbit cu hotelierul la telefon, completati si formularul solicita cazare. Astfel intelegerea ramane scrisa.
  2. Puteti lasa o recenzie completa pe TURIST INFO la sfarsitul sejurului doar daca solicitarea s-a facut prin formularul solicita cazare si a fost confirmata prin email.
  3. Insistati sa platiti avans si pastrati dovada. Avansul la cazare reprezita o garantie, si a dvs. si a hotelierului, ca celalalt isi respecta promisiunea (numar de camere, numar nopti si perioada). In cazul in care, unul dintre cei doi nu-si respecta promisiunea, avansul il compenseaza pe celalalt. Avansul este nereturnabil daca dvs. nu va tineti promisiunea insa va asigura ca hotelierul va retine camerele. In cazul in care ati platit avans si hotelierul nu v-a retinut camerele, va puteti adresa Politiei, OPC, Ministerului Turismului. Notati pe documentul de plata datele sejurului, numele unitatii si localitatea.
  4. Este foarte posibil ca, pentru aprobarea recenziei dvs, sa va solicitam dovada achitarii avansului.
CONTACT
Stela si Roxana
0741 *** ***
vezi numărul de telefon
Solicită cazare De ce să trimiţi solicitarea prin formular