search
date_range

Pensiunea Pestisorul din Dunavatul de Jos

Dunavatul de Jos , str. Dunareni, nr. 107 a  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Pestisorul din Dunavatul de Jos


   Romeo din Bacau
nota: 10
schedule sejur: 21.10.2016 - 23.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Toate au fost foarte bune, sper sa revenim
   Cristina din Turnu Magurele
nota: 9.8
schedule sejur: 09.09.2015 - 13.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Bucataria este punctul lor forte.
Am mancat numai preparate din peste pe parcursul celor 4 zile petrecute acolo, toate la pret Ok si foarte gustoase. Recomand platoul Pestisorul, care este o delicatesa.
Micul dejun este bun, cu produse de calitate.
Veneau sa manance la restaurant si turisti care erau cazati in alta parte, deci bucataria lor este renumita pe plan local.
Era foarte curat in toata pensiunea.
Personalul a fost amabil.
Camerele sunt mai mici decat par in pozele de pe net, dar pentru noi era spatiu suficient.
Mi-a placut si clubul de la subsol, dotat cu biliard, masa de pingpong, remi, TV. Era un loc placut de socializare si de petrecere a timpului cand ploua afara.
Locul de joaca pentru copii, pontonul de pe care se putea pescui, piscina curata.
Am observat ca majoritatea familiilor cazate acolo aveau copii mici, ceea ce ma face sa concluzionez ca este o pensiune perfecta pentru familiile cu copii.
   Toncu G. din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 28.08.2014 - 31.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune foarte frumoasa si cu multiple facilitati, ne-am simtit minunat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Dupa ce ne-am cazat si am lasat bagajele am iesit pe terasa si in lipsa noastra in camera cineva a intrat si a lasat o bluza pe pat, dar ca prin minune nimeni din angajati nu stia nimc.
Un aspect negativ este si faptul ca am platit o camera dubla care nu avea balcon la pretul uneia care are balcon.
   Anca din Bacau
nota: 9.3
schedule sejur: 12.07.2014 - 14.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie liniştită, perfecta pentru a te relaxa câteva zile. Personalul este foarte atent şi amabil.Ne-am simţit foarte bine,păcat ca nu am putut sta mai mult.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un meniu mai variat de peste.
   Marian din Iasi
nota: 8.8
schedule sejur: 07.07.2014 - 09.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Piscina, ponton si acces la canal, mic dejun bogat, se mananca foarte bine, personal competent. Barca cu vasle gratuit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cafeaua ar putea fi inclusa in mic dejun...
Excursiile cu barca cu motor sunt cam scumpe (450 Ron / 3 ore de mars).
   Catalin din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 06.09.2013 - 09.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil si politicos, atent la cerintele clientilor;
- Mancare excelenta pe gustul tuturor (inclusiv al copilului);
thumb_down
Aprecieri negative:
Diversificarea felurilor de mancare din meniul `a la carte`;
   Constantin D. din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 18.10.2012 - 22.10.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune noua foarte curata ,cu un personal amabil ,camere desi se pare ca nu am stat in cele mai bune ,rezonabile . Foarte buna asezarea langa apa de unde poti pleca usor cu o barca in delta .Faptul ca poti ajunge cu masina si scapi de caratul bagajelor cu barca sau vaporul reprezinta punctul forte in general pentru toate formele de cazare din aceasta zona .
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi de recomandat putina atentie la potentialii clienti , scandalagii, care pot strica sejurul tuturor turistilor .
   Jon din Targoviste
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 01.10.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Din pacate nu am gasit locuri disponibile pentru cazare in perioada solicitata( aveau rezervat pt. Un grup destul de numeros ) , dar am fost in fiecare zi pentru a lua masa ( pranz si cina ) o locatie "cocheta" noua, cu oameni primitori, mancare buna,preturi accesibile, posibilitati multiple de agrement ! ok din toate punctele de vedere.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Dima Florin
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,