Pensiunea Decebal Dubova, comentarii

Pensiunea Decebal din Dubova

Dubova, str. Dubova  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Pensiunea Decebal Dubova


Total
-
Pentru a ne asigura ca va oferim o medie relevanta si care sa reflecte serviciile actuale, media generala se calculeaza doar daca unitatea are minim 3 recenzii de la turisti cazati in ultimele 14 luni.
Toate recenziile (10)
 
Single (1) Familie cu copii mici (4)
Cuplu tanar Familie cu copii adolescenti (2)
Cuplu matur (3) Grup
Cum poți lăsa o recenzie pensiunii Decebal din Dubova:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Dacă rezervarea s-a făcut telefonic, vă invităm să comentați serviciile unității de cazare în pagina Comentarii Facebook

Ileana - Bucuresti
( sejur: 07.08.2015 - 09.08.2015 )
8.8
Conditii foarte bune de cazare. Locatie de vis foarte bine amplasata fata de obiectivele turistice. Voi reveni cu placere.

Nu se face curatenie zilnic im camera
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Daniel G. - Slobozia
( sejur: 14.07.2015 - 18.07.2015 )
4.7
- peisajul este de vis. Bucataria buna.

- in camera nu este frigider.
- usa de la balcon nu are sita ( la nicio camera ), daca ai deschis-o seara .....musculite ( multe, multe )
- la micul dejun nu ti se da apa. Apa de baut sau orice lichide. Sigur, poţi cumpara.
Comentariu util ?
2 voturi 1 vot

Marian - Bucuresti
( sejur: 29.04.2015 - 06.05.2015 )
7.2
Amplasare deosebita, servire relativ buna, facilitati acceptabile (piscina, hidrobiciclete, plimbari cu vaporasul in sezon), mancare diversificata.

Raportul calitate pret al camerelor pe noapte sensibil deficitar pentru client, mobilier interior camere restrans si insificient, lipsa frigider, peretii despartitori camere neizolati fonic.
Comentariu util ?
1 vot 0 voturi

Laura Z. - Pitesti
( sejur: 26.07.2014 - 28.07.2014 )
8.2
Pozitie pe malul apei; toate camerele au vedere la dunare.camerele curate
micul dejun mai mult decat suficient

Personal serviabil, dar un pic dezinteresat (o parte dintre ei)
timpul de asteptare la masa este f lung: o ora si jumatate seara, desi proprietarul era langa noi nu a facut nimica..
recomand la cazare, nu recomand restaurantul.
Comentariu util ?
4 voturi 0 voturi

Marian V. - Ploiesti
( sejur: 09.07.2014 - 12.07.2014 )
9.3
Locatia hotelului de exceptie cu dotare completa. Personal amabil si profesionist.

Comentariu util ?
1 vot 3 voturi

Cristian - Bucuresti
( sejur: 03.09.2013 - 09.09.2013 )
6.3
Piscina, peisajul, personalul- partial (Madalina a fost super ok).

Camerele erau de 2*+, meniul la restaurant era f scump si `zgarcit`. Pe malul Dunarii pestele era mult mai scump ca puiul.
Comentariu util ?
5 voturi 1 vot

Sorin V. - Bucuresti
( turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.09.2013 )
1
Nu am fost contactat de personalul pensiunii
Comentariu util ?
4 voturi 0 voturi

Cristina A. - Bucuresti
( sejur: 02.05.2013 - 06.05.2013 )
9
Camere mari, luminoase,cu vedere la Dunare, perete vitrat si balcoane mari pe care se poate face plaja. Atmosfera familiala,personal foarte amabil, administratorul-un domn atent si elegant.

Sugestii :protectie contra insecte prin usi cu plasa, minifrigidere,eventual umbrelute pe balcon.
Izolarea fonica- slaba.
Locatia se preteaza pentru sejururi scurte, obiective turistice foarte putine.
Comentariu util ?
8 voturi 2 voturi

Corina - Timisoara
( turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 03.05.2012 )
1
Nici macar nu mi s-a raspuns la cererea de rezervare. Nu inteleg de ce exista optiunea asta daca nu se tine cont de ea.
Comentariu util ?
7 voturi 10 voturi

Mihai T. - Bucuresti
( sejur: 13.04.2012 - 16.04.2012 )
8.7
-personalul;
-confortul;
-serviciile.

-in perioada cat am stat nu s-a facut curat in camera, nu s-au schimbat prosoapele si implicit nu s-a dus cosul de gunoi. In strainatate la hotel de 2- 3 stele beneficiezi de aceste lucruri, pe care le consider obligatorii.
Comentariu util ?
11 voturi 7 voturi
CONTACT
Cernea Claudiu
0747 *** ***
vezi numerele de telefon
Solicită cazare