search
date_range

Casa de vacanță David din Dubova

Dubova , str. Principala, nr. 46  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile casei de vacanță David din Dubova


   George M. din Bucuresti
nota: 6.7
schedule sejur: 10.08.2015 - 12.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Barbeque si veranda acoperite, ponton si terasa pe malul golfului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Casa are aspect paraginit. Nu s-au mai investit de mult bani in mobilier, dotari.are un aparat de climatizare la etaj pe hol ptr toata casa (parter si etaj) nu in fiecare camera+living cum ar fi trebuit. Usile si ferestrele sunt deformate si cazute, nu se inchid si nu se inchid, avand feronerie si incuietori defecte sau foart6e vechi.hidroforul este defect, presiunea apei la bai si bucatarie fiind foarte scazuta. Proprietarul este foarte zgarcit si la propriu si la figurat, neaparand decat pentru bani, daca se poate toti la inceput si mai ales fara chitanta si factura legala.afacerea cu pensiunea este tratata la modul diletant si oneros pentru turist. Oare primirea si plecarea turistului n-ar trebui sa fie calduroasa d-le Florin. N-am semnal;at proprietarului inconvenientele ptca nu a meritat. Se vede ca nu este profesionist in domeniul turismului, dar nici nu-i pasa. Parerea noastra, a grupiului de 8 oameni.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Pozele si descrierea sunt departe de realitate, locuinta nefiind ingrijita, reparata, intretinuta, toate dotarile, aparatura si mobilierul facand impresia unor vechituri care au fost ingramadite acolo. Avans 50% inainte de venire si din prima zi restul de 50%??? cine mai cere asa in lumea civilizata din turism? relatia impersonala si deloc atractiva a proprietarului cu turistii. Ai impresia de abandon si de jecmaneala pe fata, lucru intalnit la tot pasul in Dubova. Nota finala cu marinimie din partea grupului meu este 6,5-pentru incurajare. Sincer ne asteptam la mult mai mult si mai bine. Casa Florin nu este confortabila si are aspect de grota (fiind construita din piatra aparenta la parter). Noroc cu cheful nostru de distractie.nu recomand locatia.
Răspunsul unității:
Nu mai este nimic din ce ați prins dumneavoastră. Proprietarii s-au schimbat ,după cum se observa și numele s-a schimbat. Ce vedeți în poze și descriere , așa vedeți și în realitate !! Ma declar nemulțumită pt ce ați avut parte și sper ca sa reveniti în aceasta casa ca sa vedeți schimbările!
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Marinela
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,