search
date_range

Casa de vacanță Daria din Dubova

Dubova , str. Principala, nr. 43  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei de vacanță Daria din Dubova


   Daniel H. din Brasov
nota: 9.8
schedule sejur: 13.06.2016 - 15.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie excelenta, interes din partea patroanei, croaziera pe dunare gratuita cu ghid excelent.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am sesizat neajunsuri sau nemultumiri pe timpul cazarii la aceasta unitate. Vom reveni.
   Carmen C. din Campina
nota: 9.2
schedule sejur: 24.08.2015 - 27.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietar interesat de confortul turistilor.
Ne-am simtit foarte bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cred ca ar trebui lamurita situatia pontonului, pentru ca noi am rezervat Casa Daria in intregime si ni s-a spus ca pontonul este doar al nostru, dar au mai venit acolo si alte persoane.
   Alina din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 13.08.2014 - 15.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
D-na Cristina a fost o gazda f.primitoare (imi cer scuze ca nu ne-am mai luat ramas bun si nu v-am multumit de tot), camerele sunt curate, privelistea minunata şi plimbarea cu barca a fost interesanta.
   Costin din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 22.05.2014 - 25.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost foarte multumiti de locatie si serviciile oferite de proprietari, care au fost foarte draguti, intelegatori si deschisi la cerintele si sugestiile noastre.
Camere sunt curate, mari si primitoare
Recomand cu mare drag plimbarea cu barca in Cazane: o ocazie de a te bucura de natura!
Cu siguranta vom reveni curand!
   Bogdan C. din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 20.09.2013 - 22.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost multumiti de locatie.Casa este curata,spatioasa,utilata.
O sa revenim la vara.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Cristina
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,