search
date_range

Hotel Bulevard din Drobeta Turnu Severin 3 grade grade grade

Drobeta Turnu Severin , str. Tudor Vladimirescu, nr. 189  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile hotelului Bulevard din Drobeta Turnu Severin


   Daniela din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 02.11.2014 - 05.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Super!! Camere mari, bine incalzite, personal gata sa gaseasca solutie la orice solicitare, iar preturile foarte mici in comparatie cu ceea ce se ofera.
O sa revin cu placere, mai ales ca voi avea o perioada cu 1-2 deplasari lunare in Drobeta Turnu Severin.

Dana
thumb_down
Aprecieri negative:
Restaurantul este cam invechit ca amenajare, dar mancarea foarte gustoasa si FFF ieftina!!
   Ioana Oltean C. din Tg Mures
nota: 9.3
schedule sejur: 12.02.2014 - 13.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort sporit, pret decent.
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia in camera a lasat putin de dorit
   Aurel C. din Bacau
nota: 8.5
schedule sejur: 24.08.2012 - 26.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil,seriozitate in privinta rezervarii camerei, curatenie, parcare buna(aproximativ sigura)in fata hotelului. Sistem de servire a micului dejun f avantajos. Desi am stat doar 2 zile prosoapele au fost schimbate, iar pe policioara din baie existau sapun si sampon, deci, curatenia și personalul sunt ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unor scaune confortabile intr-o camera de hotel de 3*** mi se pare inadmisibila. De multe ori ai nevoie sa folosesti biroul, sa te relaxezi..De ce exista totusi o masuta mica, daca nu sunt macar 2 taburete alaturi?(recunosc, exista 1 scaun pliant descleiat, deci inutilizabil).
   Violeta L. din Targoviste
nota: 8.8
schedule sejur: 04.04.2012 - 05.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atentia personalului, a patronului, eleganta camerelor, curatenia, restaurantul, servirea. Au avut grija sa avem si loc de parcare pentru autocar.
   B. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 02.06.2010 - 03.06.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Toate conditiile de cazare si servicii au fost peste asteptarile noastre. Personalul deosebit de atent si amabil a raspuns prompt la toate solicitarile nostre. Cu siguranta, daca vom mai merge la Turnu Severin vom alege aceasta pensiune.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Receptie
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,