search
date_range

Pensiunea Rina din Doamna

Doamna , str. Piriul Doamnei, nr. 51 (la aprox. 5.0 km de centrul loc. Piatra Neamt)  
​Capacitate: 12 adulți în 6 spații de cazare.
Pensiunea Rina - o altfel de pensiune!

Avem placerea de a va primi in mediul familial al pensiunii noastre, unde veti beneficia de cele mai ridicate servicii si unde va veti simti ca acasa.

Pensiunea tip cabana de munte se afla situata la doar 5. 3 km distanta de centrul orasului Piatra - Neamt, intr-o regiune geografica deosebita - cabana fiind inconjurata de munti, langa paraul Batca Doamnei.

Se pot vizita multe monumente istorice si religioase, se pot practica sporturi de iarna (schi, snowbord) si de unde se pot porni numeroase trasee turistice, dar in acelasi timp locatia aceasta se caracterizeaza ca o zona retrasa si linistita in care, din pensiunea noastra, se poate face un punct de reper pe harta pensiunilor turistice din zona.

Dispune de terasa, parcare, curte cu posibilitatea de a pregati gratar, living cu televizor.

Cu o bucatarie complet utilata, dispunand de apa calda, incalzire centrala, televizor si telefon, pensiunea noastra va ofera posibilitati de cazare si de odihna in orice anotimp.

Va asteptam cu drag!
CONTACT UNITATE
Doina Rusu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk

Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,