search
date_range

Pensiunea Karla din Crisan

Crisan , str. Crisan, nr. 10  
​Capacitate: 8 adulți și 4 copii în 4 spații de cazare.
Pensiunea Karla se află într-o zonă mirifică din inima Deltei Dunării, integrată
perfect în natură, la 40 de minute cu barca de localitatea Murighiol.
Pensiunea oferă condiţii ideale de recreere şi relaxare, servicii de calitate şi
confort, în camere elegante, cu mobilier nou şi balcon, ideal pentru grupuri de prieteni sau in familie, oferind intimitatea dorita.
La noi puteţi servi specialităţi din peşte, precum şi mâncăruri cu specific
românesc.
La cerere, se pot organiza diverse excursii (pădurea Letea, mănăstirea Stipoc,
Sulina şi Marea Neagră) cu ghid în barcă, activităţi de pescuit şi bird-watching, pe lacuri,
canale sau pe Dunăre.
Dispunem de o gamă largă de ambarcaţiuni, cu diverse tipuri de motoare, astfel
încât vă putem oferi orice tip de excursie pe apă
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Recepție
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,