search
date_range

Vila Sibel din Costinesti 3 grade grade grade

Costinesti , str. Tineretului, nr. 30  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Sibel din Costinesti


   Mariana S. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.08.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Am trimis formularul de pe Turist Info si nu m-a contactat nimeni nici pana in ziua de azi.
Am fost la Costinesti in aceea perioada si surpriza: la vila Sibel aveau camere libere - am vazut afisul la vila ! Din cate am inteles formularul completat de mine pe site-ul dvs ar fi trebuit sa ajunga si la dumnealor - de ce nu au raspuns cererii ?
   Bogdan din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 06.07.2014 - 11.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele si baile foarte curate
+ personalul a venit in a treia zi si a facut curatenie amanuntita
+ propietarii foarte amabili si rapizi in rezolvarea problemelor (ex: o camera a avut o mica defectiune la dus dar s-a rezolvat in 10 minute; ne-au tinut bagajele cateva ore dupa check-out)
+ preturile ok pentru serviciile prestate si confortul per total
+ foisorul din curte foarte placut pentru stat la vorba si la un joc de carti dupamiaza
+ aproape de mare, aproximativ 200m, cam la 3-4 minute de mers pe jos
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele nu sunt foarte spatioase (dar daca te duci la mare sa stai in camera atunci te duci degeaba; camera e ca sa dormi si sa faci un dus)
- frigiderele deasemenea mici, daca ai mai mult de 2 sticle de 2L atunci o sa te straduiesti sa le inghesui
   Marius P. din Craiova
nota: 9.2
schedule sejur: 09.07.2013 - 21.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, confort, curatenie (se face in fiecare zi daca daoresti) aproape de plaja , de centru , propietarii amabili(cum a zis propietarul citez: ` tot ce este liber va apartine`).Corespunde in mare parte cu ce este pe internet
thumb_down
Aprecieri negative:
Prea multa apa in baie cand se face dus , frigiderele(racitoare) mici pentru o familie si televizoarele mici (sport)
   Dan din Ramnicu Valcea
nota: 9.2
schedule sejur: 06.09.2012 - 11.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, amabilitatea celor de acolo. E aproape de toate punctele de interes din Costinesti. E aproape si de gara, si are cateva locuri de parcare in curte pentru cei cu masina.
thumb_down
Aprecieri negative:
Balcoanele sunt comune, nu au separatoare. Te poti trezi oricand cu vecinii langa geamul tau.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Septar Mustan
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,