search
date_range

Complex Turistic Credo Holidays din Costinesti 2 grade grade

Costinesti , str. Tineretului, nr. 50-52  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile complexului turistic Credo Holidays din Costinesti


   Ionel Dragos din Bacau
nota: 9.7
schedule sejur: 18.07.2016 - 24.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie( zilnică, la cerere),, personal amabil, apă caldă non-stop, parcare în incintă, spațiu verde, aproape de plajă, chiar în centrul stațiunii, loc de joacă pentru copii. Vom reveni, cu siguranță!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nemulțumiri! Nu am semnalat! A fost un concediu plăcut!
   Sorina din Petrosani
nota: 9.7
schedule sejur: 17.08.2015 - 24.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera a fost dotata cu toate facilitatile pt.care am optat :televizor,internet si aer conditionat.personalul si serviciile -nimic de comentat.nu am citit comentariile altor turisti.
   Adriana T. din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 14.08.2014 - 18.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Verdeata, aproape de plaja, personal foarte amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Parca prea multa galagie seara
   Liviu P. din Moldova Noua
nota: 9.5
schedule sejur: 30.07.2014 - 07.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am primit camera in maxim 5 minute de la parcarea masinii . A durat pana am completat formularul de cazare . Masina a avut loc de parcare asigurat . Camera curata , asternuturi curate , iar la cerere s-a schimbat ori de cate ori am solicitat tot ce tine de lenjerie . Personalul de la receptia unitatii , foarte ,foarte amabil si operativ . A fost un concediu placut si reconfortant . A , da ! Distanta pana la plaja , 3 minute la relanty . Stima !!!
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca sugestie . Tv-ul parca este prea sus montat , o jumatate de metru mai jos ar fi ok dupa parerea mea . Nu stiu ce impresii au avut alte cupluri , dar impresia noastra este si ramane una ok.
   Cristina din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 07.08.2013 - 14.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja, nu foarte aglomerat, curtea mare si ingrijita, parcare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera foarte mica.
   Anda Maria C. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 30.08.2012
thumb_down
Aprecieri negative:
Am sunat in prima zi sa intreb daca ar avea locuri si am mentionat ca voi reveni cu un raspuns sigur a doua zi deoarece trebuia sa imi intreb prietenii si sa strangem banii pentru avans (am vorbit cu dna Cristina Pepelea). A doua zi am revenit cu un telefon si am vorbit cu dna Bianca Rusu careia i-am spus ca am mai discutat in vederea unei rezervari si cu o zi in urma si doresc sa fac acea rezervare si sa primesc contul pentru a transfera banii. Dupa ce mi s-a comunicat faptul ca voi primi un sms cu contul am fost sunata inapoi de dna Cristina Pepelea care a inceput sa tipe la mine pe motiv ca am mintit ca mi-a facut ea rezervare si nu a mai dorit sa imi dea camerele. Cele doua doamne au fost foarte nepoliticoase si nu stiu sa discute cu clientii.

In plus, tarifele comunicate la telefon sunt mai mari decat cele afisate pe site (150 lei pt o camera dubla fata de 120 lei), desi, dupa spusele danselor, includeau si o reducere pentru nr mare de camere solicitat.
   Ioan L. din Buzau
nota: 9
schedule sejur: 28.06.2011 - 03.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, confort, respectul personalului
thumb_down
Aprecieri negative:
Bucataria
   Sebastian B. din Bacau
nota: 6.7
schedule sejur: 18.06.2011 - 21.06.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Complexul este aproape de plaja
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele sunt mici. Pretul afisat nu este per camera, este per persoana
   D. din Alba
nota: 10
schedule sejur: 18.08.2010 - 24.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
La Complexul Turistic Credo Holidays Costinesti m-am simtit ca acasa , plaja este foarte aproape aproximativ 2 min de mers pe jos parcul de joaca pt copii este putin mai departe la 10 min de mers lejer pe jos in apropierea complexului sint foarte multe restaurante cu mincare foarte buna specifica fiecarei zone din tara. Atitudinea personalului incepind de la menajere este una foarte calda gen `clientul nostru Prietenul nostru` camerele sint tot timpul curete se face curat in fiecare zi administratorul ( responsabilul cu distractia Dn-ul Profesor) este un om deosebit poate cobori la nivelul fiecarui client si al face un prieten. De aceea am acordat toate notele da 10 pentru ca pur si simplu nu am gasit nimic ce as putea sa bag de vina acestui conplex. Ar trebui ca si alte pensiuni si complexe sa copiez cate putin din obiceiurile acestor oameni si sa nu ii considere pe clienti ca simpli turisti si sa ii atraga cu prietenia lor. Inca o data nota 10 pt tot ce ati construit acolo.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit nimic negativ
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Eleonora Fagetan
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,