search
date_range

Hotel Arion din Constanta 3 grade grade grade

Constanta , str. Lirei, nr. 35 Bi  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Arion din Constanta


   Roxana din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 11.07.2016 - 14.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel curat, angajati seriosi si foarte serviabili
thumb_down
Aprecieri negative:
Probleme cu inchiderea la geamuri si usa de la camera
   Ionut din Buzau
nota: 8.3
schedule sejur: 28.05.2016 - 29.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localizarea, minibucataria ( pentru un sejur mai mare este extraordinara), parculetul si locul de joaca ( un atu pt familiile cu copii)
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai multa atentie la curatenie si la mirosul din baie (probabil de pe ghena).
   Alexandru Ion D. din Ploiesti
nota: 9.2
schedule sejur: 23.09.2015 - 24.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, curate. Personal amabil si mancare gustoasa.
   Viorel C. din Galati
nota: 7.3
schedule sejur: 21.05.2014 - 23.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confortul camerelor, personal.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta fata de principalele obiective
Pe alocuri curatenia.
   Ștefan C. din Buzãu
nota: 8.8
schedule sejur: 30.10.2011 - 01.11.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal tanar, pregatit, foarte dragut, camere curate, cu bucatarie inclusa, vesela, tacamuri, internet prin cablu.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta mare fata de centru, pentru persoane venite din alte localitati sosirea la hotel se face anevoios, seara e si mai greu cu gasirea locatiei.
   Dana M. din Sinaia
nota: 9.3
schedule sejur: 09.08.2011 - 12.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul Arion este un hotel cochet si elegant. Camerele sunt spatioase si amenajate cu bun gust. Imaginile prezentate sunt conforme cu realitatea. Ne-am simtit foarte bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta fata de punctele de interes ale orasului.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Receptie
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,