search
date_range

Garsoniera Delia din Constanta

Constanta , str. Pescarilor, nr. 13  
​Capacitate: 2 adulți și 2 copii în 1 spațiu de cazare.
Garsoniera Delia este amplasata in Constanta in cel mai frumos cartier la malul marii Faleza Nord ,la 1 minut de minunata Plaja Consilieri, lata de 400m2 si la 5 min. Cu masina de statiunea Mamaia,cu vedere spre mare si loc amenajat verde, mobilata modern cu toate utilitatile aferente(masina de spalat,frigider,aragaz,microunde,aer conditionat,televizor) are 2 camere si 2 paturi (4 locuri ).dressing generos;
- pat dublu matrimonial;
- canapea extensibila;
- birou de lucru;
- TV LCD Daewoo;
- aspirator;
- masuta servit cafeaua;
- Aer Conditionat, 12000 BTU, cu incalzire;
- frigider cu congelator, ;
aragaz aprindere electrica;
- cuptor microunde;
- masina de spalat;
- vesela;
- tacamuri;
- lenjerii;
- prosoape;Din respect pentru confortul celor care urmeaza a se caza, nu este permis accesul cu animale de companie si fumatul in camera, fumatul fiind permis in bucatarie !!!
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Receptie
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,