search
date_range

Apartament Mario Residence din Constanta

Constanta , bd-ul Tomis, nr. 311  
​Capacitate: 10 adulți în 2 spații de cazare.
Apartament 3 camere ( 2 dormitoare cu pat matrimonial + living cu canapea extensibila), cu bucatarie utilata complet ( aragaz, cuptor, frigider, vesela etc. ) ,baie si hol spatios.
Apartamentul sa afla la 10 minute de mers pe jos fata de statiunea Mamaia si Satul de Vacanta.B-dul Tomis nr 311.

Apartament 2 camere ( 1 dormitor cu pat matrimonial + living cu canapea extensibila), cu bucatarie utilata complet ( aragaz, cuptor, frigider, vesela etc. ) ,baie si hol spatios.
Apartamentul sa afla la 5 minute de mers pe jos fata de statiunea Mamaia si Satul de Vacanta.Strada Cismelei nr 11.

Renovate, utilate si mobilate in mai 2016, cu internet WI-FI, TV plasma, masina automata de spalat, bucatarie dotata cu tot ce va este necesar.
Apartamentele au vedere panoramica spre statiunea mamaia.Sunt localizate intr-un bloc turn cu 10 etaje, dotat cu interfon si lift, cu locuri de parcare.In apropiere se afla PennyMarket,Carefourr expres, si statii pentru mijloacele de transport in comun catre toate directiile.
Intrarea in statiunea Mamaia este foarte aproape, distanta ce poate fi parcursa pe jos in cateva minute. Foarte aproape se afla Mall-ul Maritimo,City Mall precum si magazinele Carefour, Selgros, Decathlon, Bricostore, Dedeman.
Ideal pentru doua sau chiar trei familii!
CONTACT UNITATE

La această unitate, hotelierul acceptă doar rezervările prin formular

phone_in_talk

Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,