search
date_range

Apartament Florin din Constanta

Constanta , bd-ul Tomis, nr. 330  
​Capacitate: 2 adulți în 1 spațiu de cazare.
Apartamentul Florin este situat in cartierul Tomis Nord, in vecinatate complexului Brotacei (zona Brotacei ).
Apartamentul este situat la etajul 4/4 si este compus din 2 camere semidecomandate (trecerea in dormitor si in baie se face prin living room ) ceea ce il face perfect pentru o familie cu 2-3 copiii.Dimensiunile patului sunt 1.6x2.00m pentru patul din dormitor si canapeau din living room sunt respectiv de 1.5x2.00m (extinsa)+lenjerie de pat asigurata de catre noi.
Dotarile:
-aer conditionat
-cablu tv+ 2 xT.V.
-cuptor cu microunde
-aragaz
-combina frigorifica
-internet + wi-fi
-masina de spalat
-fier de calcat
-toaster
-aspirator
Amplasarea fata de principalele repere zonale :
-la 1 min fata de piata brotacei
-la 5min fata de statiunea Mamaia (13min de mers pe jos)
-la 2min fata de mall City(hypermarket Cora ) (8min de mers pe jos)
-la 1min fata de restaurantul Integra (4min mers pe jos)
Rezervarile se vor face telefonic si cu minim de 7 zile in prealabil , avansul va fi de o zi de chirie a perioadei respective.
Va multumesc si va astept cu drag!
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Recepție
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Tarife de cazare în perioada: -

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,