Pensiunea Caraiman din Codlea

Codlea, str. Depozitelor, nr. 1  
la aproximativ 15.0 km de centrul localității Brasov
Cristina din Iasi

Mi-a placut ca personalul hotelului s-a purtat foarte amabil cu noi si au fost mereu disponibili.

​Capacitate: 20 adulți în 10 spații de cazare
Situată la ieșire Codlea pe drumul Hălchiului spre Târgu Mureș
Un singur nivel - 6 camere duble, cu baie proprie fiecare
Minibar, internet WiFi, parcare păzită, minibibliotecă, darts, cablu tv, parcare proprie supravegheată video cu infraroșu
Situată la 15 minute de Braşov, la 10 minute de localitatea Hălchiu
Punct de confluență între Codlea-Vulcan-Cristian-Râșnov spre județul Argeș, Codlea-Hălchiu spre Târgu Mureș, Codlea-Făgăraș spre județul Sibiu
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check parcare
  • check pers. cu dizabilități
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check scaun bebe
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Recepție - Cătălin Alexe
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.