Pensiunea Panorama Business Inn Cluj Napoca - TURIST INFO .ro

Pensiunea Panorama Business Inn din Cluj Napoca

Cluj Napoca, str. Taietura Turcului, nr. 58  
Despre Pensiunea Panorama Business Inn
Mai multe imagini
picpicpicpicpicpic
Am creat Panorama Business Inn 4* special pentru a satisface un grad maxim de exigente, prin utilitatile oferite clientilor business.

Astfel, pentru derularea serviciilor de management al intalnirilor corporate sala de conferinte este dotata ultra-modern, la cele mai inalte standarde: sistem de sonorizare Hifi, sistem videoconferinta criptat, laptop performant, videoproiector, ecran de mari dimensiuni cu telecomanda, Smartboard ce permite utilizarea suprafetei de lucru de doua persoane simultan.

Panorama Business Inn are o capacitate de 31 de locuri impartite in camere duble, triple si camere speciale pentru persoanele cu dizabilitati. Totodata, la locatie aveti acces la un centru Spa ce include sauna, sala de fitness si sala de masaj.

Am derulat pana in prezent evenimente de acest gen pentru peste 20 de companii si avem experienta necesara pentru a va asigura de succesul colaborarii.


FACILITĂȚI UNITATE:
barbar
faxfax
frigider in unitatefrigider in unitate
internet wirelessinternet wireless
parcareparcare
pat bebepat bebe
plata cu cardulplata cu cardul
sala de conferintesala de conferinte
sala de fitnesssala de fitness
saunasauna
FACILITĂȚI CAMERE:
aer conditionataer conditionat
baie in camerabaie in camera
camera cu TVcamera cu TV
frigider in camerafrigider in camera
incalzire centralaincalzire centrala
internet in camerainternet in camera
minibar in cameraminibar in camera
telefon in cameratelefon in camera
uscator de paruscator de par
0 voturi 0 voturi
Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea?
Capacitate totală: 30 adulți în 14 spații de cazare.

PROCEDURA DE REZERVARE
  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

CONTACT
Sorin Pop
0364 *** ***
vezi numărul de telefon
Solicită cazare